استاندار بوشهر بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به عنوان ضرورتی اجتناب‌ناپذیر تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در آیین تکریم و معرفی مشاور استاندار در امور ایثارگران با تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق(ع) خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگری را امری مهم دانست و بیان کرد: رشادت رزمندگان سبب اقتدار و عزت ایران اسلامی شد و قدردانی از خدمات ایثارگران ضروری است.

محمدی‌زاده بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به عنوان ضرورتی اجتناب‌ناپذیر تاکید کرد.

او با بیان اینکه سید علی موسوی‌نژاد مشاور پیشین استاندار در امور ایثارگران، شخصیتی فرهنگی، محقق و مورد احترام است، افزود: او در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دارای مسئولیت‌های متعددی بوده  و خدماتش ستودنی است.

استاندار بوشهر با معرفی یوسف دشتی به‌عنوان مشاور استاندار بوشهر در امور ایثارگران، عنوان کرد: دشتی از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس به شمار می‌رود که در فعالیت‌هایش راهبرد دارد و داشتن راهبرد منجر به موفقیت می‌شود.

مشاور جدید استاندار بوشهر در امور ایثارگران هم خدمات به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را از ارزنده‌ترین فعالیت‌ها دانست و توجه به اشتغال، فعال کردن ستاد هماهنگی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران، مهارت‌آموزی، آموزش در عرصه‌های گوناگون و هماهنگی و تعامل با سازمان‌ها و نهاد‌ها در خدمات‌رسانی به ایثارگران را از جمله برنامه‌هایش عنوان کرد.

دشتی با اشاره به اینکه تکمیل شهیدنامه‌ها و تاریخ شفاهی استان بوشهر نیاز به برنامه‌ریزی دارد، بیان کرد: در این رابطه با هماهنگی بین سازمان‌های مرتبط، تاریخ شفاهی دفاع مقدس استان بوشهر تدوین و عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.