معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت چهارمحال و بختیاری از کشف و ضبط ۹۰ کیسه آرددولتی قاچاق در استان خبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، غلامرضا قائدامینی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از کشف و ضبط دو محموله آرد دولتی قاچاق در استان خبر داد و گفت: ارزش این محموله‌ها ۲۲۵ میلیون ریال برآورد شد.

او افزود: یک محموله شامل ۵۰ کیسه آرد دولتی قاچاق در شهرکرد و دیگری محموله ۴۰ کیسه‌ای آرد در یک انبار در شهرستان فارسان کشف و ضبط شد.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: پرونده متخلفان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد و محموله‌های کشف شده در شبکه توزیع مردمی قرار گرفت.

قائدامینی از افزایش ۴۰ تا ۷۰ درصدی نظارت‌ها، کشف تخلفات و تشکیل پرونده‌ها در استان طی سالجاری خبر داد و گفت: نظارت بر بازار، برخورد جدی با تخلفات و رسیدگی به شکایات مردمی اولویت این سازمان است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، نظارت بر کیفیت نان را از دیگر برنامه‌های مهم این معاونت برشمرد و افزود: از تیرماه جریمه‌های تعزیراتی بازدارنده برای کیفیت پخت نان در نظر گرفته شده که در همین راستا ۵۰ واحد نانوایی کسر سهمیه شده است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار