فرماندار لنده از برخورد قانونی با نانوایی‌های متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، تورج رزمجو فرماندار لنده در نشست با خبازان این شهرستان گفت: برخی از واحد‌های نانوایی در این شهرستان سهمیه آرد اختصاصی خود را غیر قانونی و خارج از شبکه در بازار آزاد به فروش می‌رسانند و همین امر باعث تعطیلی به دلیل کمبود آرد شده است.

رزمجو فروش آرد سهیمه لنده در شهرستان‌های همجوار را تخلف آشکار برخی نانوایی داران این شهرستان دانست و افزود: این موضوع قطعا از طریق دستگاه قضایی و نیروی انتظامی پیگیری و با متخلفان برخورد قاطع می‌شود.

او با بیان اینکه این موضوع از طریق شرکت غله استان نیز در حال پیگیری است اضافه کرد: قطعا شرکت حمل و نقل آرد نیز باید پاسخگوی تاخیر در ارسال آرد سهمیه شهرستان لنده باشد.

فرماندار لنده با اشاره به اینکه در آخرین نشست شورای آرد و نان لنده و با حضور مدیران استانی با افزایش ۵۰۰ کیسه سهمیه ماهانه این شهرستان موافقت شد، ادامه داد: سهیمه ابلاغی به صورت عادلانه بین واحد‌های نانوایی تقسیم شد.

رزمجو با اشاره به تعطیلی برخی واحد‌های خبازی به خاطر نبود آرد افزود: با تخصیص سهمیه جدید آرد هیچ گونه کسری در حوزه تامین آرد برای واحد‌های خبازی وجود ندارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.