ایجاد دهکده سبز در استان زنجان

دادستان استان زنجان گفت : در پروژه ایجاد دهکده سبز به هیچ وجه از سوخت فسیلی استفاده نشده و تماماً از انرژی‌های تجدید پذیر استفاده می­‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت‌الاسلام کرمی دادستان استان زنجان گفت : یکی از حرکت­‌های طیب و نیکو ایجاد بستر آرامش برای مردم عزیز در قالب اجرای پروژه­‌های گردشگری در منطقه­ امند است.

دادستان زنجان افزود: نگاه حمایتی ما به این پروژه به این علت است که مجموعه­ گردشگری امند صرفاً متعلق به شرکت عمران امند نبوده، بلکه متعلق به همه مردم شریف استان زنجان است.

او  با اشاره به اینکه ایجاد منطقه گردشگری در امند یک فرصت استثنایی برای توسعه گردشگری و ایجاد یک الگوی موفق در استان زنجان است گفت: شرایط فعلی آن از جمله خالی از سکنه بودن یک مزیّت بسیار خوب تلقی می شود.

کرمی با اشاره به اینکه در سطح کشور وجود منطقه خالی از سکنه، اما دارای جذبه گردشگری بسیار نادر است افزود:  وجود محیطی که مردم بدون دغـدغه و گناه در آن به آرامـش برسند و ترغیب‌گر حیات طیبه باشد برای شهر مغتنم خواهد بود.

او ادامه داد: طبق هماهنگی انجام شده مشکل عمده و اصلی تمدید مجوز بود که با همکاری دست‌اندرکاران خوشبختانه پروژه با پیشرفت ۲۵ درصدی خود ادامه خواهد یافت.

کرمی گفت: از شاخص‌های بارز این پروژه ایجاد دهکده سبز است که در آن به هیچ وجه از سوخت فسیلی استفاده نشده و تماماً از انرژی‌های تجدید پذیر استفاده می­‌شود  و با بازیابی فاضلاب نیز آب این پروژه هیچ‌گونه هدر نخواهد رفت
و بافت سنتی روستا از جمله مسجد و حمام حفظ خواهد شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.