رئیس پلیس راه هرمزگان از جان باختن و مجروح شدن ۱۲ نفر طی ۴۸ ساعت در تصادفات برون شهری این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،مهدی نیکبخت، رئیس پلیس راه هرمزگان گفت:۱۲ نفر طی دو روز اخیردر تصادفات برون شهری استان کشته و مجروح شدند.

نیکبخت افزود:در برخورد ۲ موتورسیکلت در جاده باغ ها، از توابع بخش بیکاه شهرستان رودان، سه نفر در صحنه جان خود را از دست دادند و یک نفر به بیمارستان منتقل شد که حال وی نیز وخیم گزارش شده است.

او گفت: در برخورد و آتش سوزی یک دستگاه پژو پارس با وانت حامل سوخت در جاده میناب به سمت جاسک نیز راننده پژو بر اثر سوختگی شدید جان خود را در صحنه از دست داد و راننده وانت نیز مجروح شد.

رئیس پلیس راه هرمزگان همچنین از برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با وانت حامل سوخت در یکی از روستا‌های سیریک خبر داد و گفت: در این سانحه راکب موتور سیکلت جان خود را از دست داد و راننده نیسان حامل سوخت از صحنه فرار کرد.

نیکبخت با اشاره به اینکه از یک کشته و ۲ مجروح در واژگونی خودروی سواری پراید در جاده بندرعباس لار خبر داد و گفت: این سانحه به دلیل واژگونی و عدم توجه به جلو رخ داده است.

او افزود:در یک سانحه دیگر در جاده بندرعباس به سمت حسنلگنی نیز واژگونی سواری پژو منجر به مجروح شدن راننده خودرو شد.

سرهنگ مهدی نیکبخت رئیس پلیس راه استان گفت: برخورد پراید با عابر پیاده در حوالی بادگیران جاده بندعباس - میناب را از دیگر حوادث ۲۴ ساعت گذشته عنوان کرد و گفت: در این حادثه نیز عابر پیاده مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

منبع خبر:خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.