رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: در نیمه نخست امسال افزون بر ۱۰ میلیارد تومان با مشارکت خیران برای توسعه ورزش گناباد هزینه شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدعلی امینی رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: امسال خانه ورزش و جوانان گناباد با هزینه‌ای افزون بر ۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید که از این مبلغ ۲ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان برای احداث و نصب چمن مصنوعی این مکان از محل اعتبارات ملی و استانی و کمک خیران، دهیاری‌ها و شهرداری‌های گناباد هزینه شد.

او افزود: تفاهم نامه ایجاد چمن مصنوعی در روستا‌های مند، قنبرآباد، زیبد، بهاباد، باغ آسیا، نوده پشنگ، مهاباد و محله نوغاب گناباد با اعتبار بالغ بر۳میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان منعقد شده که ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آن توسط خیران و مابقی توسط شوراها، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و این اداره از محل اعتبارات ملی و استانی و همچنین مصوبات سفر استاندار وقت خراسان رضوی به گناباد اختصاص یافته که به زودی تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد ادامه داد: دیواره صخره نوردی در گناباد با هزینه ۴۰ میلیون تومان احداث و به بهره برداری رسیده و مبلغ ۵۰ میلیون تومان به هیات‌های ورزشی شهرستان کمک مالی شده است.


بیشتر بخوانید


امینی بیان کرد: بزرگترین گود ورزش باستانی خیرساز کشور در روستای بیلند گناباد در حال ساخت است که تاکنون ۱۳۰ میلیون تومان برای ساخت آن هزینه شده و ۴۰۰ میلیون تومان دیگر برای تکمیل آن در نظر گرفته شده است.

او تصریح کرد: برای تکمیل زیرساخت‌های ورزشی چند زمین چمن مصنوعی سال گذشته با همراهی خیران در مناطق روستایی گناباد احداث و به بهره برداری رسید که از جمله آن می‌توان به زمین چمن مصنوعی روستای گیسور به عنوان یکی از روستا‌های دورافتاده شهرستان اشاره کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد تاکید کرد: ۹ زمین چمن مصنوعی با مشارکت خیران و از محل اعتبار مصوبات سفر استاندار وقت خراسان رضوی در گناباد در حال اجرا است و سه خانه کشتی بطور کامل در این شهرستان تجهیز شده است.

امینی اظهار کرد: احداث مجموعه ورزشی بانوان گناباد نیز با اعتبار بیش از هشت میلیارد ریال طی سالجاری در حال اجراست.

او افزود: با اینکه گناباد در یک سال گذشته به دلیل همه گیری ویروس کرونا در وضعیت قرمز و نارنجی قرار داشت، ولی تیم هندبال این شهرستان به مسابقات کشوری اعزام شد و سه نفر از بانوان گنابادی در رشته هاکی به اردوی تیم ملی راه یافتند و در ورزش وزنه برداری نیز بانوان این شهرستان مقام سوم استان خراسان رضوی را کسب کردند و در ورزش کشتی هم یکی از کشتی گیران با تیم مطرح کشور قرارداد بست.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد ادامه داد: با توجه به اینکه شادابی و نشاط جامعه به دلیل همه گیری کرونا کاهش یافته است، با همکاری سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مختلف و برگزاری همایش‌های ورزش‌های همگانی و پیاده روی خانوادگی به دنبال تقویت این نشاط هستیم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.