روند مطلوب واکسیناسیون کرونا برای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بیش از ۷۲ هزار دانش آموز در کهگیلویه و بویراحمد علیه بیماری کرونا واکسینه شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمد مهدی بانشی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تاکنون ۷۲ هزار و ۳۸۵ تن دانش آموزان جامعه هدف در کهگیلویه و بویراحمد علیه بیماری کرونا واکسینه شده اند.

بانشی از پوشش ۷۱ و ۸۵ درصدی واکسیناسیون دانش‌آموزان استان در دُز اول خبر داد و افزود: تاکنون ۴۳ و ۱۹ درصد دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

او با بیان اینکه در مهر ماه ۵۷ هزار و ۵۶۸ دُز واکسن تزریق شد اضافه کرد: تاکنون۳۰ هزار و ۷۵ دانش آموز درشهرستان بویراحمد،۱۰ هزار و ۸۷۱ تن در شهرستان گچساران، دو هزار و ۷۵۲ دانش‌آموز در شهرستان چرام و دو هزار و ۵۶۲ تن در شهرستان مارگون واکسن دریافت کرده اند.

بانشی ادامه داد: همچنین ۱۴ هزار و ۱۱ دانش‌آموز در شهرستان کهگیلویه، ۴ هزار و ۱۳۶ تن در شهرستان بهمئی، ۳ هزار و ۷۸۴ دانش‌آموزان در شهرستان دنا، دو هزار و ۱۴۴ تن در شهرستان لنده و هزار و ۸۴۶ دانش‌آموز در شهرستان باشت علیه بیماری کرونا واکسینه شده اند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.