جمعی از دانش آموزان دوستدار طبیعت زرند در یک حرکت نمادین زباله‌های اطراف پارک شهید را با در دست داشتن کیسه‌های زباله جمع آوری کردند.

حسن جعفری کارشناس تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش زرند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی جمعی از دانش آموزان رشته تربیت بدنی مدرسه شهید هادی شهرستان زرند در اقدامی نمادین و فرهنگی زباله‌های اطراف پارک شهید و هنرستان محل تحصیل خود راجمع آوری کردند.

جعفری افزود: جمع آوری زباله‌های اطراف این محل توسط دانش آموزان دوستدار محیط زیست می‌تواند علاوه بر فرهنگسازی در جامعه، قدم موثری در راستای حفاظت از طبیعت پیرامونی باشد.

همچنین زهرا محمدرضایی مسئول گروه حامیان محیط زیست زرند در حاشیه این مراسم ضمن ارزشمند دانستن این حرکت دانش آموزان گفت: زباله مهم‌ترین معضل زیست محیطی محسوب می‌شود و همگان باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و بدنبال راهکار‌هایی برای حل آن باشند.

محمدرضایی گفت: انجام راهکار‌هایی برای تولید کم زباله، تفکیک از مبدا و رها نکردن زباله در محیط می‌تواند کمک شایانی در رفع مشکل زباله کند.

این فعال محیط زیستی ضمن تشکر از اداره آموزش پرورش برای این حرکت ارزشمند از همه نهاد‌ها و اقشار جامعه خواست تا با اقدام‌های فرهنگی وعملی به حفظ محیط زیست کمک کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نادیا
۱۵:۱۰ ۰۳ آبان ۱۴۰۰
باید به محیط زیست خودمون اهمیت بدیم...
آخرین اخبار