استاندار جدید گلستان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، علی محمد زنگانه استاندار جدید گلستان با آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان دیدار کرد.

فردا ۴ آبان ماه استاندار جدید گلستان با حضور احمد وحیدی وزیر کشور معارفه می‌شود.

آیت الله نورمفیدی به استاندار جدید گلستان توصیه کرد:انتخاب تیم قوی، دلسوز و اهل کار باید اولویت اول شما باشد.

او ادامه داد:برای رفع مشکلات استان، شما به عنوان استاندار باید اولویت اول تان چیدن تیم قوی، دلسوز و اهل کار باشد تا بتوانید مشکلات را از مسیر راه بردارید.

آیت الله نورمفیدی با خواندن روایتی از پیامبر گرامی اسلام افزود: پیامبر اکرم (ص) می‌فرماید، همیشه به دنبال کار ریشه‌ای و بزرگ باشید و با کار‌های کوچک خودتان را زیاد مشغول نکنید.

او گفت: این کلام نوارنی بدان معنا نیست که به کار‌های کوچک توجه نداشته باشید بلکه کار‌های کوچک استان را به مسئولین رده پایین‌تر بسپارید و شما و آن‌هایی که راس کار هستید، خودتان را مشغول کار‌های بزرگ کنید.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: در زمان انتخاب استانداران قبل هم این نکته را به آنان متذکر می‌شدم و پرداختن به طرح‌های بزرگ و حل مشکلات کلان استان طبیعتا مشکلات ریز استان را نیز خود به خود حل خواهد کرد.

او گفت: شما، چون اهل این استان هستید بیشتر از مسئولانی که اهل این استان نیستند انگیزه کار دارید نه اینکه آنان اهل کار نباشند، منظور این نیست، بلکه انگیزه شما به عنوان یک گلستانی برای حل مشکلات استان یقینا بیش از دیگران است.

آیت الله نورمفیدی افزود: یکی از برنامه‌های اساسی دشمن ایجاد اختلاف بین نظام و مردم است.

او گفت: همانند نقشه‌ای که در کل جهان اسلام به دنبال آن هستند و تفرقه و درگیری بین مسلمانان را در اولویت کار‌های خودش قرار داده است.

آیت الله نورمفیدی گفت:ما باید با هوشیاری خودمان مواظب توطئه‌های دشمنان باشیم و چتر نظام را بالای سر همه جریان‌های سیاسی که مشکلی با نظام ندارند، داشته باشیم.

او افزود: همه باید مسائل سیاسی و منافع شخصی را رها کنند و همه دست به دست هم به دنبال رفع مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم باشیم.

علی‎محمد زنگانه متولد ۱۳۵۰ در استان گلستان است.

او در سن ۱۳ سالگی عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

زنگانه به عنوان مدیرکل دفتر امور کودکان، زنان و خانواده، مدیر کل پیشگیری‌های فرهنگی و اجتماعی، مدیر کل همکاری‌های فرهنگی و اجتماعی در معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضائیه  فعالیت کرده است.

پیش از این هادی حق شناس استاندار گلستان بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار