فردی که شماره نظام پزشکی یک پزشک از شهر‌های شمالی کشور را جعل کرده بود،به دام افتاد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ میکائیل قهرمانپور،رئیس پلیس آگاهی استان قم اظهار کرد:در پی دریافت گزارشی از دانشگاه علوم پزشکی قم مبنی بر این که فردی با طراحی وبلاگ در اینترنت و تبلیغات در فضای مجازی به عنوان پزشک متخصص داخلی با درج شماره نظام پزشکی و مهر، بیماران را در منزل معاینه و نسخه صادر می‌کند، به لحاظ اهمیت موضوع و غیر عادی بودن امر طبابت در منزل و به خطر افتادن جان شهروندان موضوع به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت.


او افزود:متهم که فردی ۴۵ ساله و تبعه خارجی است، در تبلیغات خود در فضای مجازی، خود را دارای سوابق کاری در بیمارستان‌های مهم قم و تهران قلمداد کرده است.


رئیس پلیس آگاهی استان  ادامه داد: کارآگاهان با شناسایی متهم از طریق فضای مجازی، با رعایت اصل غافلگیری و اشراف اطلاعاتی، متهم را در منزلش دستگیر و مطالبه مدارک پزشکی کردند اما او  با بیان  این که دارای مدرک دکتری پزشکی از دانشگاه معتبر کشورش می‌باشد و مدارکش در ایران به سرقت رفته است ، نمی‌تواند مجوزی ارائه کند.


او تصریح کرد: درتحقیقات تکمیلی گارآگاهان مشخص شد، شماره نظام پزشکی متهم مربوط به یکی از پزشکان در شهر‌های شمالی کشور است که  به صورت غیر قانونی آن را جعل و سوء استفاده کرده و با جعل عنوان پزشک متخصص داخلی و درمان بیماران، دخالت در امور پزشکی کرده است.


سرهنگ قهرمانپور افزود:متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار