مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از انجام ۲۵ عملیات امدادی و نجات جان چهار نفر در ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محسن حرازی زاده یزدی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: ۲۵ عملیات امداد و نجات این جمعیت در یک ماه گذشته شامل ۱۳ عملیات جاده ای، چهار مورد خدمات حضوری، یک مورد خدمات شهری و یک مورد خدمات مناسبتی و شش عملیات کوهستان بوده است.

حرازی زاده افزود: در این عملیات‌ها ۳۸۶ نفر دچار حادثه شدند که ۳۲ نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، هفت نفر در خدمات حضوری، یک نفر در خدمات شهری، ۳۲۱ نفر در خدمات مناسبتی و ۲۵ نفر در عملیات کوهستان از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند.

او ادامه داد: به دنبال این عملیات چهار نفر نجات یافتند که هر چهار نفر به همت آمبولانس هلال احمر به نزدیک‌ترین مراکز درمانی انتقال داده شد.

حرازی زاده افزود: ۱۲۰ نفر از نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در قالب ۳۴ تیم به همراه ۱۶ دستگاه آمبولانس در عملیات‌های امدادی حضور یافتند و نسبت به اجرای چهار مورد عملیات رها سازی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان میانگین زمان حضور نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در صحنه (از اطلاع تا حضور در صحنه) را ۱۲ دقیقه و ۳۲ ثانیه و همچنین مدت زمان آغاز تا پایان عملیات را یک ساعت و ۳۰ دقیقه و ۵۵ ثانیه اعلام کرد.

او خاطرنشان کرد: تمامی شعب هلال احمر استان آمادگی کامل برای اسکان اضطراری در راه ماندگان را در محور‌های مواصلاتی استان دارند و شماره ۱۱۲ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار