رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : محدودیت‌های تردد کرونایی در شهر‌های قرمز و نارنجی همچنان پابرجاست و خودرو‌های متخلف جریمه می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ارجاع به موقع مجوز تردد‌های بین شهری به پلیس راهور موجب می‌شود تا پلاک خودروی مورد نظر در سامانه ثبت و از جریمه آن جلوگیری شود گفت : تاخیر در فرآیند ارجاع این مجوز‌ها موجب می‌شود تا خودرو‌هایی دارای مجوز تردد جریمه شوند.

او با اشاره به اینکه برای رسیدگی به اعتراض جریمه در تردد‌های بین شهری نیازی به مراجعه به مرکز استان نیست گفت : شهروندان می‌توانند در تمام شهر‌هایی که دادسرا و پلیس راهنمایی و رانندگی وجود دارد برای درخواست رسیدگی به برگه‌های جریمه با مراجعه به پلیس راهور همان شهر تشکیل پرونده دهند.

شیری افزود: اعتراض جریمه و خلافی‌های کمتر از یک میلیون تومان در پلیس +۱۰ و جریمه‌های بالای یک میلیون تومان که دلیل موجهی دارند در کمیسیون ماده ۵ بررسی می‌شود.

شیری به افرادی که قصد تعویض پلاک دارند افزود: خلافی خودرویشان را در همان مرکز تعویض پلاک پرداخت کنند تا از وقوع مشکلاتی همچون پرداخت دوباره و یا ثبت نشدن جرائم جلوگیری شود.

او گفت: ۱۴ مرکز تعویض پلاک در استان کرمانشاه فعالیت دارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.