سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از افزایش تعداد خدمات شرکت گاز استان در دفاتر پیشخوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،فلاح سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در نشستی با اعضای کارگروه متبوع، با بیان اینکه خدمات برون سپاری شده شرکت گاز استان به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و ICT روستایی مورد بررسی قرار گرفت از افزایش تعداد خدمات قابل واگذاری شرکت گاز استان به دفاتر خبر داد.

او افزود: با توجه به فراهم شدن بستر‌های لازم جهت تحقق دولت تمام الکترونیک، دستگاه‌های اجرایی استان می‌بایست جهت برون سپاری خدمات خود به دفاتر پیشخوان با هماهنگی لازم و تحت نظارت کارگروه دفاتر پیشخوان دولت اقدام کنند تا زمینه رعایت عدالت در توزیع و بالا بردن تعداد خدمات به دفاتر فراهم شود.

فلاح گفت: پیگیری‌های لازم برای واگذاری خدمات شناسه دار دستگاه‌های اجرایی به دفاتر بالاخص دفاتر جدید التاسیس با جدیت در حال انجام است.

او افزود: کاهش مراجعات مردمی به دستگاه‌های خدمت رسان در گرو سهولت دسترسی و ارتقای سطح کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان است.

او در خصوص خدمات شرکت گاز در دفاتر پیشخوان دولت، افزود: نظارت بر اجرای صحیح و بدون کم و کاست خدمات از سوی بازرسان شرکت گاز ضروری بوده و با هرگونه تخطی گزارش شده از سوی ناظران شرکت گاز پس از طرح در کمیته تخلفات برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

مدیر امور مشترکین شرکت گاز استان نیز در این جلسه گفت: شرکت گاز هیچگونه منعی جهت واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت ندارد و در صورت نظارت صحیح در ارائه خدمات و پس از تایید کارگروه و این خدمات به دفاتر پیشخوان متقاضی در سراسر استان واگذار خواهد شد.

او افزود: برون سپاری خدمات این شرکت از ۱۵ خدمت به ۲۱ خدمت خواهد رسید و دفاتر پیشخوان جدیدالتاسیس نیز از این خدمات بهره‌مند خواهند شد و در خصوص آموزش نحوه ارائه خدمات دفاتر پیشخوان دولت، این شرکت آمادگی لازم جهت فراهم نمودن بستر آموزشی لازم برای کاربران دفاتر پیشخوان دولت و نظارت بر نحوه ارائه خدمات را دارد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.