مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی تاکید کرد: رسانه‌ها در زمینه آگاهی بخشی برای تحقق ایمنی جمعی و جلوگیری از شکل گیری پیک‌های بعدی بیماری کرونا فعال‌تر شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام ناصر خدایاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی در هجدهمین جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد مقابله با کرونای استان با بیان اینکه قدردانی از رسانه‌های استان در زمینه مدیریت بیماری کرونا در دستور کار قرار دارد، گفت: رسانه‌ها در زمینه آگاهی بخشی برای تحقق ایمنی جمعی و جلوگیری از شکل گیری پیک‌های بعدی بیماری کرونا فعال‌تر شوند.

حجت الاسلام ناصر خدایاری با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در استان افزود: متاسفانه عادی انگاری در بین مردم واقعیتی انکار ناپذیر بوده که با دلایل اقتصادی، معیشتی و آموزشی گره خورده است.

وی بر گسترش و تکرار تبلیغات و آگاهی بخشی راهکار‌های پیشگیری و منافع واکسیناسیون برای اثربخشی در آحاد مختلف جامعه در مقابله با کرونا تاکید و اظهار کرد: باید در این زمینه از هیچ هزینه‌ای غافل نبود و از همه پتانسیل‌های جامعه اعم از رسانه ها، ائمه جماعات، دانش آموزان برای ترغیب والدین، تبلیغات محیطی و... برای آگاهی بخشی در زمینه‌های مختلف مرتبط با کرونا همچون نحوه پیشگیری، نحوه مراقبت، واکسیناسیون، نحوه رعایت پروتکل‌ها و ... بهره جست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی درخصوص بسته حمایتی کرونایی برای اصحاب فرهنگ و هنر و خبرنگاران نیز گفت: اختصاص بسته حمایتی در شان اصحاب فرهنگ و هنر در حال پیگیری بوده و اضافه شدن آمار درخواست کنندگان یکی از دلایل تاخیر در تخصیص این بسته‌ها است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.