آیت‌الله طباطبایی نژاد گفت: استانداردها و قوانین مربوط به آن را به سازندگان بدهیم و اجازه دهیم مردم با آگاهی از آنها خود ناظر مسئولیت ها و رعایت استانداردها باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در دیدار بامبا کل استاندارد اصفهان، گفت: اجرای قانون نباید موجب پیچیدگی و سختی برای مردم شود، و در کنار ضرورت نظارت بر استاندارها، مسئولیت کیفیت باید برعهده تولید کننده باشد.

وی افزود: استانداردها و قوانین مربوط به آن را به سازندگان بدهیم و اجازه دهیم مردم با آگاهی از آنها خود ناظر مسئولیت ها و رعایت استانداردها باشند.

امام جمعه اصفهان اظهار کرد: فرهنگسازی برای اینکه هر فرد در جامعه آنچه مربوط به اوست را خوب انجام دهد به اندازه نظارت ها بر اجرای قانون اهمیت دارد.

وی تصریح کرد: انجام کار به صورت متقن و درست در احادیث و روایات اسلامی توصیه شده است، بنابراین با داشتن این فرهنگ دینی، آنطور که باید پردازش نشده است که می تواند زمینه ساز مشکلات افزون تر شود.

محمود فرمانی مدیرکل اداره استاندارد اصفهان نیز در این دیدار گفت: آگاهی مردم در استاندارد سازی و فرهنگسازی موثر است.

وی نظارت بر اجرای استاندارد محصولات تولیدی، نظارت بر ایمنی آسانسورهای ساختمان ها و تجهیزات شهربازی ها، نظارت بر اوزان و مقیاس ها در حوزه کشاورزی، صنعت و سوخت و توجه به استاندارد سازی جایگاه های سی ان جی را از مهمترین اقدامات انجام شده در این حوزه برشمرد.

به گفته وی استان اصفهان با ۱۴۵ جایگاه استاندارد سی ان جی رتبه نخست کشور را دارد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار