در ساعت ۹:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲۸۱ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز چهارشنبه پنجم آبان ماه در ابتدای معاملات با رشد ۱۳۱ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحد قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


در ساعت ۹:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲۸۱ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۶۹۲ واحدی بر روی پله ۳۷۵ هزار و ۸۲۷ واحدی قرار گرفته است.

سه نماد فولاد، شنفت و نوری بیشترین تاثیر را تا به این لحظه بر شاخص بورس داشته اند.

در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد یک هزار و ۳۵۹ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۸۵ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت یک هزار و ۱۲۱ واحدی بر روی پله ۳۷۵ هزار و ۳۹۸ واحدی قرار گرفت.

نماد فولاد، فملی و شاراک بیشترین تاثیر مثبت و شنفت، شبریز و امین تا به این لحظه بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند. شاخص فرابورس نیز با رشد ۵۳ واحد بر روی پله ۱۹ هزار و ۷۲۴ واحدی قرار گرفت.

لازم به ذکر است که از میان ۶۷۱ نماد، ۴۴ نماد در صف خرید و ۱۱۸ نماد در صف فروش قرار دارند.

شاخص کل بورس در ساعت ۱۲:۰۵ دقیقه با رشد ۸ هزار و ۶۶۹ واحدی روی پله یک میلیون و ۳۹۳ واحد قرار گرفت، شاخص کل هم وزن نیز با افت ۱۱۸ واحد بر روی پله ۳۷۶ هزار و ۴۰۱ واحد گرفت.

سه نماد فولاد، فملی و کگل بیشترین تاثیر را بر شاخص در این لحظات داشته اند. در این دقایق بازار، تعداد نماد‌های در صف فروش به ۱۱۲ و تعداد نماد‌ها حاضر صف خرید به ۶۹ نماد رسید.

شاخص فرابورس نیز با رشد ۱۳۱ واحد روی پله ۱۹ هزار و ۸۰۲ واحدی قرار گرفت.

شاخص کل بورس در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه با رشد ۹ هزار و ۵۰۰ واحدی روی پله یک میلیون و ۳۹۳ واحد قرار گرفت، شاخص کل هم وزن نیز با افت ۵۰ واحد بر روی پله ۳۷۶ هزار و ۴۶۹ واحد گرفت. سه نماد فولاد، کگل و فملی بیشترین تاثیر را بر شاخص در این لحظات داشته اند.

لازم به ذکر است بیشترین حجم معاملات به نمادهای کمند، خودرو و اتکای متعلق است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار