رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس درباره جزئیات امروز خود توضیح داد.

محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره جزئیات نشست امروز سه‌شنبه ۱۱ آبان‌ماه کمیسیون متبوع خود اظهار کرد: کمیسیون کشاورزی امروز با وزیر نیرو جلسه ای داشته است. با توجه به اینکه خشکسالی یکی از مشکلات کشور و علاوه بر این کشور ما در اقلیم خشک و نیمه خشک قرار گرفته و همین عوامل باعث کاهش میزان بارندگی‌ها و خشکسالی‌های پی‌درپی شده است.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس افزود: کمیسیون کشاورزی به این دلایل درصدد است که از ظرفیت‌های آبی کشور استفاده مطلوب را داشته باشد که در این راستا یکی از مباحث موجود انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران است.

عسکری خاطر نشان کرد: رویکرد کمیسیون کشاورزی این است که دولت و دستگاه‌های متولی مانند قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) برای پروژه‌های انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی ایران وارد عمل شوند. به همین دلیل در نشست امروز با وزیر نیرو در خصوص مسائل مدیریت منابع آب در بخش‌های شرب، صنعت و کشاورزی و انتقال آب خلیج فارس به فلات مباحثی مطرح شد.

به گفته ی این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست، مجلس و دولت با عزم جدی و اراده‌ای قوی در راستای انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی ایران تلاش می‌کنند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار