وضعیت مبهم بازی دوستانه تیم ملی فوتسال ایران مقابل ایتالیا/ شاید داستان بازی با ژاپن تکرار شود

تیم ملی فوتسال کشورمان در حالی اواخر آذر ماه باید برابر ایتالیا بازی کند که تا امروز فدراسیون فوتبال ایتالیا این خبر را تایید نکرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان برای آمادگی هر چه بیشتر در مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۱ آسیا قرار است اواخر آذر ماه در ۲ دیدار دوستانه به مصاف ایتالیا برود. از همین رو تمرینات تیم ملی فوتسال هم برای آماده سازی جهت بازی با ایتالیا قرار است از روز جمعه هفتم آبان تا روز دوشنبه ۱۰ آبان ماه با حضور ۲۰ بازیکن در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال برگزار شود.

این در حالی است که تا امروز بازی دوستانه تیم ملی ایران برابر ایتالیا هنوز بر روی سایت فدراسیون فوتبال ایتالیا قرار نگرفته است و به نظر می‌رسد داستان بازی ایران برابر ژاپن که با عجله مسئولان فدراسیون فوتبال ایران صورت گرفته شد، این بار برای بازی با ایتالیا قرار است تکرار شود. به هر حال هنوز هیچ مسئولی از فدراسیون فوتبال ایتالیا دیدار دوستانه این کشور برابر ایران را تایید و تکذیب نکرده است. این در حالی است که روز گذشته حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال از برگزار شدن این مسابقه خبر داد. حال باید دید در روز‌های آینده چه اتفاقی صورت خواهد گرفت.

از طرفی شنیده می‌شود تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است در قالب تیم ملی امید عازم ایتالیا شود و به همین خاطر است که در لیست اعلام شده برای اردوی تیم ملی بیشتر بازیکنانی دیده می‌شوند که جوان و آینده دار هستند. همچنین گفته می‌شود در بازی با ایتالیا قرار است مصطفی عمادی سرمربی تیم ملی امید بر روی نیمکت بنشیند و ناظم الشریعه فقط قرار است بازیکنان را آماده کند تا برای دیدار با ایتالیا مشکلی نداشته باشند.


بیشتر بخوانید


دیدار تیم ملی فوتسال کشورمان برابر ایتالیا اواخر آذر ماه و همزمان با ایام فیفادی یعنی ۲۵ و ۲۷ آذر ماه به میزبانی یکی از شهر‌های لاتزیو یا رم برگزار خواهد شد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال جهت بازی با ایتالیا به شرح زیر است:

سالار آقاپور، سعید مومنی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، مسعود یوسف، سعید احمد عباسی، مراد ناظری، بهروز عظیمی، سهیل جامدی، علی رحیمی، سینا ممبینی، علیرضا رفیعی پور، بهزاد عظیمی، مسلم اولاقباد، سینا پرکاس، محمد شجری، کامبیز گمرکی، طا‌ها نعمتیان، مسعود محمدی و علیرضا جوان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار