جمالی‌نژاد گفت: گلوگاه‌های فساد را در شهرداری ها شناسایی کرده ایم و اقداماتی بر روی این گلوگاه‌ها انجام می‌شود.

به گزارش  خبرنگارحوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور در نشست معاونان استانداری های سراسر کشور که امروز چهارشنبه در محل وزارت کشور برگزار شد اظهار کرد: یکی از مباحثی که وجود دارد و جزو اولویت های ریاست‌جمهوری بوده، رسیدگی و ارتقاء معیشت مردم است؛ شرایط اقتصادی مردم سخت است، ما هم نباید کنار بکشیم، از سوی دیگر شهرداری‌ها می‌توانند کمک به سزایی در حل این مشکل ها داشته باشند.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که وزیر کشور همیشه به آن اشاره می کنند، طرح از مزرعه تا سفره مردم است، که بحث فروشگاه‌های زنجیره‌ای است، این طرح می‌تواند سازنده باشد.

معاون عمرانی وزیر کشور با اشاره به دیگر برنامه‌های ریاست جمهوری گفت: یکی دیگر از موضوعات، مبارزه با فساد است. در وزارت کشور و سازمان دهیاری ها و شهرداری ها اقداماتی انجام داده شده، بر این اساس گلوگاه‌های فساد را در شهرداری ها شناسایی کرده ایم و اقداماتی را به صورت سلسله مراتب بر روی این گلوگاه‌ها انجام خواهیم داد؛ همچنین برنامه ریزی برای جلوگیری و پیشگیری از فساد در حال انجام است. ما در تلاشم که بجای جلوگیری از فساد، پیشگیری کنیم.

وی ادامه داد: مسئله بسیار مهم این است که به سمت شهرداری ها و دهیاری‌های هوشمند و الکترونیک پیش برویم و همکارانمان در سازمان شهرداری‌ها دهیاری‌ها در حال انجام این اقدامات هستند. خواهشمندیم معاونت های عمرانی استان ها هم ورود کنند. بحث فساد ستیزی در شهرداری ها بسیار حائز اهمیت است بر این موضوع رئیس جمهور هم تاکید ویژه‌ای دارند.

جمالی نژاد درباره سفرهای استانی رئیس جمهور اظهار کرد: پروژه های عمرانی که در سفرهای استانی رئیس جمهور مطرح می‌شود، باید پیگیری شود. در تحقق این مباحث معاونت‌های عمرانی نقش بسزایی خواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۰
داریم میبینیم
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۲۲:۲۵ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
سلام راستی با یک دست چند هندوانه را می توانی بلند کنی ؟ فساد در شهرداری را کنترل کردی ! قوه قضائیه را چکار باید کرد ؟ زیر میزی پزشکان را چه ؟ رانت مجوز ها چطور / صادرات و واردات چی ؟ با احتکار چه می کنی ؟ با تجمیع مسکن ، زمین های مسکونی ، مغازه برای قشار حداکثری به مردم چه می کنی ؟ با قاچاق مواد دام و طیور چه ؟ با مافیای خودرو ساز چه می کنی ؟ راستی هیچ فکر کرده ای که در جنگ سخت با استکبار چگونه روزنه های نفوذ را می بستیم ؟ راستی از موانع چند لایه در جنگ سخت اطلاع داری ؟ آیا می دانی که زمانی که دشمن توسط منافقین به عقبه حمله می کرد چه می کردیم ؟ لذا راه های فساد در کشور باید بسته شود و عقبه را باید مستحکم نمود و موانع چند لایه برای جلوگیری نفوذ به اقتصاد مردم تدوین نمود .
آخرین اخبار