انبار علوفه در مهاباد طعمه آتش شد

رئیس سازمان آتش نشانی مهاباد گفت: آتش سوزی در انبار علوفه روستای حمزه آباد این شهرستان پس از ۵ ساعت تلاش آتش نشانان مهار شد.

رحمان احمدی رئیس سازمان آتش نشانی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: در ساعت ٢١ شب گذشته طی گزارشی مبنی بر آتش سوزی انبار علوفه در روستای حمزە آباد کارکنان آتش نشانی این سازمان حسب دستور ستاد بحران و با هماهنگی سرپرست شهرداری به محل اعزام و نسبت بە اطفای حریق اقدام کردند.

احمدی افزود: این عملیات در قالب ۳ ایستگاه متشکل از ١٠ نفر تیم عملیاتی و با برخورداری از ۵ دستگاه خودرو نیمه سنگین بعد از ۵ ساعت تلاش مداوم با همکاری نیرو‌های مردمی مهار شد.

این مقام مسئول اذعان کرد: این حادثه خسارت جانی در پی نداشت، ولی قسمت زیادی از آغل و بیش از ۵ راس دام و منزل مسکونی دچار خسارت مالی زیادی شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی مهاباد بیان کرد: انبار علوفه برای آتش‌سوزی بسیار مستعد است و بر همین اساس کشاورزان و دامداران باید نکات ایمنی را برای جلوگیری از این اتفاقات بطور کامل در نظر بگیرند.

وی تاکید کرد: شهروندان برای برخورداری از هرگونه راهنمایی و مشاوره ایمنی با شماره تلفن ۱۲۵ این سازمان در طول شبانه روز تماس بگیرند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.