آمازون در حال ساخت و توسعه یک اپلیکیشن برای میزبانی از موزیسین‌ها است که به رقیب «کلاب هاوس» تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از theverge، آمازون نیز در فهرست شرکت‌هایی قرار می‌گیرد که وارد بازی پخش زنده صوتی می‌شوند. بر اساس مدارکی که به ورج ارائه داده شده، این شرکت در حال ساخت یک برنامه جدید با اسم رمز «Project Mic» است که به هر شخصی این امکان را می‌دهد یک برنامه زنده رادیویی همراه با موسیقی بسازد و عرضه کند. هدف اصلی این پروژه اختراع مجدد رادیو است که در ابتدا بر ایالات متحده متمرکز خواهد شد.

اپلیکیشن Project Mic حتی برای خودرو‌ها بهینه‌سازی خواهد شد تا همه کاربران به راحتی از آن استفاده کنند. یک تصویر از ماکت این برنامه نشان فهرست برنامه‌هایی را نشان می‌دهد که در حال حاضر به صورت زنده پخش می‌شوند و شامل موضوعات پرطرفدار و داغ می‌شود. کاربران همچنین می‌توانند بر اساس موضوع، نام یا موسیقی در محتوا جستجو کنند.

این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای جذب استعداد‌های مشهور برای کمک به راه‌اندازی برنامه و پر کردن آن با محتوای آن‌ها است. اگرچه این برنامه تمرکز زیادی روی موسیقی دارد، اما برنامه نویسی آن بر سه حوزه فرهنگ عامه، کمدی و ورزش متمرکز است.

پروژه میکروفون

با این اپلیکیشن، آمازون به شرکت‌هایی مانند اپل، اسپاتیفای و حتی Sonos می‌پیوندد که به دنبال برنامه ریزی محتوای رادیویی هستند. همه این شرکت‌ها با متصدیان موسیقی برای میزبانی برنامه‌ها همکاری می‌کنند و تلاش دارند تجربه رادیویی را به صورت دیجیتال تکرار کنند. مزیت اپلیکیشن آمازون، بومی سازی آن است. به این معنی که نمایش‌ها می‌توانند به تناسب محل زندگی فرد ارائه شوند و حتی می‌توانند تبلیغات را بر اساس آن مکان نیز دریافت کنند.

«کلاب هاوس» باعث رواج پیدا کردن ایده پخش صدای زنده شد، اما هنوز راهی برای اینکه که به مردم اجازه دهد موسیقی هنرمندان را در برنامه پخش کنند، پیدا نکرده است. همچنین بیشتر به یک شبکه اجتماعی شبیه است تا برنامه‌ای برای برآورده کردن نیاز‌های صوتی یک مخاطب.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.