بهره برداری زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای ایوک شهرستان همدان

زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای ایوک از توابع بخش مرکزی شهرستان همدان بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین درمجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها است، گفت: خوشبختانه امروز در بحث ورزش و جوانان طرح های خوبی تعریف و اجرایی شده است.

او با اشاره به جذب اعتبار برای طرح‌های ورزشی استان همدان طی درخواستی از وزیر محترم ورزش و جوانان، گفت: امیدواریم با حمایت‌های دکتر سجادی وزیر ورزش و همچنین پیگیری‌های مجدانه بیش‌ازپیش دکتر سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان این مهم به سرانجام برسد.

حاجی بابایی در ادامه از ساخت زمین چمن در مراکز بخش‌های شهرستان همدان خبر داد و گفت: در بحث عمرانی و تجهیزاتی نیز اعتبارات خوبی برای طرح ها و تجهیز هیئت‌های ورزشی اختصاص داده شده است.

حمید سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان هم اظهار داشت: خوشبختانه تحولات بسیار خوبی در حوزه طرح‌های عمرانی استان همدان در صورت‌گرفته است امیدواریم این مهم بیش‌ازپیش تداوم پیدا کند.

او تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته و به همت مجمع نمایندگان استان همدان طی یک سال گذشته ۱۲ طرح ورزشی شامل زمین چمن و همچنین زمین ساحلی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان همدان به بهره‌برداری رسیده است امیدواریم این مهم بیش‌ازپیش تداوم یابد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.