معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: ۱۰۵ کتاب از ۸۰ نویسنده برای شرکت در سومین جشنواره کتاب استان ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، رمضانی معاون فرهنگی و رسانه‌ای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نویسندگان تا ۱۰ شهریور ماه مهلت ارسال کتاب‌های خود را داشته‌اند، گفت: حدود ۸۰ نویسنده استان در زمان مشخص شده ۱۰۵ کتاب خود را برای شرکت در سومین جشنواره کتاب استان ارسال کردند.

وی موضوع این جشنواره را آزاد اعلام کرد و افزود: شرکت کنندگان در جشنواره می‌توانستند آثار خود را برای داوری در بخش ویژه با موضوع‌های شعار سال، کرونا و استان ارسال کنند.

 رمضانی عنوان کرد: کتاب‌های شرکت کننده در این جشنواره برای داوری به خانه کتاب و ادبیات ایران در تهران ارسال شده که به زودی نتایج داوری مشخص می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: در مراسم اختتامیه که آبان یا آذر ماه برگزار می‌شود از ۶ صاحب آثار برتر ۳ نفر در بخش آزاد و ۳ نفر در بخش ویژه تقدیر خواهد شد.

به گفته وی اولین جشنواره کتاب خراسان جنوبی سال ۹۰ در سربیشه، دومین در سال ۹۸ همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب استان و سومین جشنواره امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.