سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی تیمش برابر نساجی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی تیمش برابر تیم نساجی اظهار کرد:  به نظرم بازی درگیرانه و فیزیکی بود. ۲ تیم پرس شدید داشتند. با وجود این که اکثر بازی در میانه میدان جریان داشت، اما بازی خوبی  از آب در آمد و تماشاگرپسند بود. نساجی تیم خوبی بود و بازی سختی را پیش‌بینی می‌کردیم داشته باشیم. گفته بودم اصلاً بازی راحتی نیست. امیدوارم در هر صورت بتوانیم این روند را ادامه دهیم، هرچند مشکلات زیادی داریم.

گل‌محمدی افزود: در ادامه تیم حریف سعی کرد با بازی مستقیم به ما فشار بیاورد. از نتیجه راضی هستم، اما آن طور که دوست داشتم نمایش ایده‌آلی نداشتیم. فرصت‌های خوبی در ضد حملات خلق کردیم، از نتیجه رضایت دارم؛ اما روند بازی مورد پسند خودم نبود.

درگیری های ذهنی زیادی داریم 

او ادامه داد: بازیکنان با تمام وجود کار می‌کنند. امیدوارم که این مسائل هرچه زودتر برطرف شوند، چون درگیری‌های ذهنی زیادی داریم که قابل گفتن نیستند. اگر لازم باشد در آینده درمورد آن‌ها صحبت خواهم کرد. امیدوارم از این شرایط خارج شویم، چون در شان ما نیست که در این شرایط باشیم.

گویا فقط پرسپولیس نمی تواند بازیکن خارجی بگیرد 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر نیاز به جذب بازیکن خارجی باشد به آن فکر می‌کنیم، اما اکنون شرایط به گونه‌ای است که مخارج روزانه باشگاه را هم نمی‌توانیم تامین کنیم. نمی‌دانم چگونه می‌توانیم بازیکن خارجی بگیریم؛ ضمن این که پنجره نقل و انتقالاتی ما هم بسته است. دوست داریم تیم را تقویت کنیم. در شرایط سختی هستیم و گویا فقط پرسپولیس نمی‌تواند بازیکن خارجی بگیرد که این موضوع جای سوال دارد. امیدوارم شرایط برای تمام تیم‌ها یکسان باشد.

سرمربی سرخپوشان خاطرنشان کرد: در شروع بازی خوب نبودیم، اما رفته رفته بهتر شدیم و توانستیم خودمان را پیدا کنیم و توپ را به گردش در بیاوریم. در ادامه گل زدیم و شاهد صحنه‌های خیلی خوبی بودیم. من خودم از نیمه اول راضی نبودم، اما در نیمه دوم بازی بهتر شد. هر ۲ تیم تحت تاثیر یکدیگر بودند، چون هر ۲ تیم دوست داشتند که پرس زیادی داشته باشند و فضا‌های کمی به هم می‌دادند. این امر موجب شد تا بازی فیزیکی و توپ در میانه میدان باشد. موقعیت‌های خوبی خلق کردیم.

بازی کردن برابر تیم نساجی سخت است 

او در واکنش به این که روز گذشته وعده داده بود که تیمش امروز هجومی بازی خواهد کرد، اما این گونه نشد، بیان  کرد: در بحث فنی تیم حریف پرس خیلی خوبی داشت و کار ما را سخت کرده بود. من دوست داشتم هجومی بازی کنیم، اما تحت تاثیر فشار حریف بودیم. نساجی تیم خوبی است و معمولی نیست. بازی کردن مقابل این تیم هرچند که میزبان بودیم سخت بود، چون پرفشار بازی می‌کردند. آن‌ها می‌توانند برای هر تیمی مشکل ایجاد کنند.

مشکلات بازیکنان ما عجیب و غریب هستند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره مشکلات این تیم، گفت: دلم نمی‌خواهد خیلی درمورد این مسائل صحبت کنم. صحبت‌های زیادی مطرح شد، اما تاثیری نداشت. سعی می‌کنیم صبور باشیم و امیدوارم از این شرایط سوءاستفاده نکنند. شرایط ما خاص است. ۵ دوره قهرمان شدیم و داشتن این شرایط در شان ما نیست. مشکلاتی که بازیکنان ما دارند عجیب و غریب هستند. امیدوارم توجه بیشتری به این تیم شود. خواسته زیادی نداریم. اگر بگویم چند درصد گرفته‌ایم شاید باور نکنید، چون هیچ درصدی دریافت نکرده‌ایم!

گل‌محمدی درباره جذب بازیکن خارجی، تصریح کرد: جذب بازیکن خارجی اولا‍ پول می‌خواهد و بعد هم پنجره باز می‌خواهد که ما هیچ کدام را نداریم. صحبت زیاد است و اگر شرایط فراهم شود قطعاً به آن فکر می‌کنیم. گزینه‌های زیادی را هم بررسی کردیم، اما شرایط باید فراهم باشد. شرایط سخت فدراسیون ما را به این نتیجه رساند که فقط پرسپولیس نمی‌تواند بازیکن خارجی بگیرد. از طرفی پولی در جیبمان نیست و پنجره‌ ما هم بسته است. نمی‌دانم چه بگویم و چه کنیم. فکر می‌کنم این حرف‌ها باعث می‌شوند که بازیکنان خودمان را هم از دست بدهیم. بازیکنان با تمام مشکلات در حال مبارزه هستند، اما رفتاری که با این تیم شده است خوب نبود.

داور مسابقه در دادن کارت زرد به من کمی عجله کرد 

او درباره دریافت کارت زرد از سوی داور مسابقه، اظهار کرد: در یک صحنه من اعتراض خاصی نکردم، اما داور مسابقه کمی عجله کرد. به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به  آخرین شرایط و حواشی مربوط به علیرضا ابراهیمی، تصریح کرد: اگر سوال فنی دارید بپرسید!


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار