امیری: موقعیت چندانی به تیم نساجی ندادیم/ پرسپولیس همیشه مشکل مالی داشته است

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی تیمش برابر تیم نساجی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید امیری، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد تیمش برابر تیم  نساجی اظهار کرد: بازی خوبی  بود. در این مسابقه موقعیت چندانی به حریف ندادیم و توانستیم پیروز شویم.

او درباره این که در ۲ بازی ۲ پاس گل داده است، بیان کرد: این موضوع زحمات همه بازیکنان است و امیدوارم تداوم داشته باشد و باز هم هوادارانمان را خوشحال کنیم.

هافبک پرسپولیس درباره اعتراض‌ها به داوری گفت: متاسفانه همه ما از ابتدای بازی معترض هستیم. ما بازیکنان باید مدیریت کنیم و فشار را از روی داوران برداریم. ما که داخل زمین فشار می‌آوریم، نیمکت هم اضافه می‌شود. مطمئن باشید ما داوران خیلی خوبی داریم.

امیری درباره مشکلات مالی و مدیریتی پرسپولیس تصریح کرد: در این چند سال که در تیم حضور داشته و خدمت کرده‌ام همیشه مشکل مالی و بدهی بوده و پنجره انتقالاتی بسته بوده است. امیدوارم این مشکلات برطرف شوند. کادرفنی و بازیکنان با تمام وجود به خاطر خودشان و هواداران تلاش می‌کنند و امیدوارم مسئولان هم واقعا به فکر تیم باشند و هرچه سریعتر مشکلات را حل کنند تا ما هم به یک شرایط ایده آل و نرمال برسیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار