استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: خوشبختانه تاکنون پرداخت ۵۰۰ میلیارد تومان از خسارت‌های وارده قطعی شده است و روز یکشنبه در جلسه هیئت دولت مصوب خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در جلسه مدیریت بحران شهرستان کوهرنگ با تاکید بر اینکه برای تامین اعتبار بازسازی مناطق زلزله‌زده در شهرستان کوهرنگ جای نگرانی وجود ندارد، اظهار داشت: مدیران استانی برای بازسازی مناطق زلزله‌زده آستین همت را بالا بزنند.

او با اشاره به اینکه زلزله ۵.۷ ریشتری در شهرستان کوهرنگ، حدود ۶۰۰ میلیارد تومان خسارت به بخش‌های کشاورزی، زیرساخت‌ها و منازل مسکونی وارد کرده است، افزود: خوشبختانه تاکنون پرداخت ۵۰۰ میلیارد تومان از خسارت‌های وارده قطعی شده است و روز یکشنبه در جلسه هیئت دولت مصوب خواهد شد.


بیشتر بخوانید


عباسی با تاکید بر اینکه برای تامین اعتبار بازسازی مناطق زلزله‌زده در شهرستان کوهرنگ جای نگرانی وجود ندارد، گفت: مدیران استانی برای بازسازی مناطق زلزله‌زده در کوهرنگ آستین همت را بالا بزنند.

او ادامه داد: تمامی امکانات در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعم از ماشین‌آلات و نیروی انسانی برای بازسازی مناطق زلزله‌زده به‌کار گرفته شود، خوشبختانه اعتبارات بلاعوض و تسهیلات خوبی برای بازسازی مناطق زلزله‌زده در نظر گرفته شده است.

عباسی با اشاره به ظرفیت گروه‌های جهادی برای بازسازی مناطق زلزله‌زده، خاطرنشان کرد: این گروه‌ها می‌توانند در بحث ساخت و ساز مدارس و منازل مسکونی وارد عمل شوند تا بازسازی مناطق زلزله‌زده تسریع شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار