بر اساس مصوبات جدید نشست پیگیری مشکلات تامین سوخت شناورهای صیادی ،سوخت رسانی جایگاه ساحلی اروندکنار شبانه روزی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، نشست بررسی  و پیگیری مشکلات تامین سوخت شناورهای صیادی آبادان برگزار شد و بر اساس آن مواردی مانند پیگیری افزایش تنخواه جایگاه ساحلی سوخت رسانی اروند کنار و ارائه خدمات شبانه روزی از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان به این جایگاه تصویب شد.

همچنین در این نشست سوخت رسانی توسط بهره بردار بندر در بخش هایی از نهر قصر و سایر انهار تا اطلاع بعدی مجاز اعلام شد.

 سرعت بخشی به روند سوخت رسانی آن ها از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست بررسی شد و بر اقدامات با هدف فراهم کردن تمهیدات لازم به این منظور تاکید شد تا تصمیم ها و راهکارهای لازم درخصوص تامین و نحوه سوخت رسانی اجرایی شود.

ادامه دار بودن نشست ها و بازدیدهای میدانی باهدف نظارت برای رفع موانع موجود در زمینه آسان سازی دریاروی به موقع صیادان منطقه آزاد اروند از دیگر نتایج این نشست بود.

در این نشست مقرر شد تا فرمانداری آبادان در هفته آینده میزبان نشستی دیگر با حضور مدیران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان به منظور همکاری، برنامه ریزی و رفع مشکلات حمل و نقل سوخت باشد.

نشست بررسی  و پیگیری مشکلات تامین سوخت شناورهای صیادی آبادان با حضور معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات خوزستان، رئیس اداره روابط عمومی و هماهنگی امور شهرستان های شیلات استان و رئیس شیلات شهرستان آبادان و اتحادیه و تعاونی های صیادی، مدیران بهره بردار بنادر صیادی و تعدادی از صیادان این شهرستان در محل سالن جلسات معاونت صید و بنادر ماهیگیری آبادان برگزار شد.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.