سید صالح نیکداربینش، بخشدار مرکزی امیدیه در گفتوگو با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از هر ارگانی ایفای صحیح وظیفه سازمانیش را در جهت احقاق حقوق مردم مطالبه میکنیم، چند روز بعد افرادی مسئول و یا غیر مسئول با لوح تقدیر به سراغ مدیر آن ارگان میروند، این نمونه رفتارها نه تنها کمکی به حل و خروج از بحرانها و بن بستها نمیکند، بلکه چالشهای پیش رو را پیچیدهتر میکند.
او افزود: اخیرا یک شرکت بزرگ دولتی مستقر در شهرستان از دریافت مکاتبات مردمی خود داری میکند و به صورت غیر کارشناسی چندین فیلتر را برای پذیرفتن مکاتبات مردم شریف روستاهای بخش مرکزی ایجاد کرده است، در حالی که رئیس جمهور محترم با کمتر کردن فاصلهها با مردم سعی در تغییر رویه دولت به نفع مردم و تکریم ارباب رجوع مینماید.
بخشدارمرکزی در ادامه اظهار کرد: این شرکت موجبات سردرگمی مردم شریف روستاهای بخش مرکزی شهرستان امیدیه شده است. پس از بروز این مشکل و گوشزد کردن موارد قانونی به مدیریت این شرکت و درخواست برای تغییر رویه، سیل لوح تقدیرها و تشکرها با مناسبت و بی مناسبت به سمت مدیر این مجوعه روانه شده است.
نیکدار بینش در پایان گفت: انتظار میرود ادارات و دستگاههای دولتی با کمتر کردن فواصل بر اساس سیاست گذاری دولت مردمی و خدمت گذار حرکت کنند.
انتهای پیام/ن