برگزاری سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در بام ایران

مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج ۱۲ تا ۱۴ آبان‌ماه ۱۴۰۰ هم زمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یاسر بیاتی مسئول سازمان فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج ۱۲ تا ۱۴ آبان‌ماه هم زمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

او افزود: رویداد تولید محتوای دیجیتال توسط سازمان فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری با همکاری آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران شهرکرد در این استان برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


بیاتی با اشاره به اینکه رویداد در سه بخش پویانمایی، بازی‌های ویژه تلفن همراه و نرم افزار‌های ویژه تلفن همراه برگزار می‌شود، اضافه کرد: شرکت برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان در قالب تیم‌های سه تا پنج نفره می‌توانند در این رویداد حضور داشته باشند.

او اظهار داشت: افتتاحیه رویداد ۱۲ آبان ماه راس ساعت ۸:۰۰ صبح آغاز می‌شود، و ۱۱ آبان‌ماه تیم‌های شرکت کننده در محل برگزاری رویداد مستقر می‌شوند و ۱۲ آبان ماه ساعت ۱۰:۰۰ صبح همزمان با سراسر کشور موضوعات رویداد اعلام و شرکت کنندگان به رقابت می‌پردازند.

بیاتی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در یک رزمایش ۴۸ ساعته به رقابت می‌پردازند و تیم‌های شرکت کننده ۴۸ ساعت در این رزمایش حضور دارند و خروج از محل برگزاری رویداد ممنوع است و در پایان، تولیدات مورد داوری قرار می‌گیرد و در اختتامیه مراسم تیم‌های برگزیده اعلام می‌شوند.

او گفت: به تیم‌های برگزیده هر بخش جوایز نفیسی اهدا و به مسابقات کشوری که ۲۶ تا ۲۸ آبان ماه در تهران برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

بیاتی شناسایی افراد متخصص در حوزه تولیدات دیجیتال، توانمندسازی و ایجاد اشتغال را از مهم‌ترین اهداف برگزاری رویداد برشمرد و ادامه داد: در پایان این رقابت فشرده، تیم‌های برگزیده در این سه بخش معرفی و محصولات آن‌ها با هدف تجاری‌سازی و افزایش ظرفیت اشتغال جبهه انقلاب اسلامی، مورد حمایت قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار