سرپرست شهرداری گلمورتی دلگان از نامگذاری خیابانی به نام شهید موسی نوروزی خبر داد و گفت: شب گذشته تابلوی این خیابان به همت شهرداری و شورای اسلامی نصب و رونمایی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حمیده عبداللهی  سرپرست شهرداری گلمورتی دلگان  در آیین نامگذاری خیابان شهید «موسی نوروزی» اظهارداشت: با توجه به تشکیل نشست فوری شورای شهر گلمورتی نسبت به نام‌گذاری یکی از خیابان‌هایی سطح شهر به اسم شهید نوروزی این شهرداری طی یک اقدام جهادی خیابانی که شهید موسی نوروزی در آن به فیض شهادت نایل گشته بود به اسم این شهید بزرگوار نام‌گذاری کرد.

برکت بامری رییس شورای شهرگلمورتی نیز در این آیین گفت: با توجه به مطالبه شهروندان این شهر نسبت به نام‌گذاری خیابانی به اسم شهید، اعضای شورای اسلامی طی یک اقدامی فوری خیابانی که موسی نوروزی در آن به شهادت رسیده بود سریعا نامگذاری و تابلوی این خیابان نیز با دستان همرزمان شهید نوروزی نصب شد.

امام جمعه دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان نیز در این آیین ضمن سپاس و قدردانی از زحمات پرسنل خدوم نیروی انتظامی گفت: از این اقدام خودجوش و مردمی شورای اسلامی شهر گلمورتی قدردانی می‌کنیم.

حجت السلام والمسلمین عظیم بامری افزود: در شرایطی که اشرار مسلح قصد ناامنی و ایجاد رعب و وحشت در جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان را داشتند شهید موسی نوروزی و همرزمانش جانانه در برابرشان ایستادگی و آن‌ها را به هلاکت رساندند.

شهید موسی نوروزی متولد بیستم خرداد ۱۳۷۷ اهل کهگیلویه و بویراحمد بود که پس از درگیری با اشرار مسلح در شهرستان دلگان به فیض شهادت نائل گشت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار