مسئول بسیج دانشجویی استان یزد گفت: بها دادن به تشکل‌های دانشجویی ضامن رشد جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، پورمیرزایی مسئول بسیج دانشجویی استان یزد گفت: انجام مسئولیت در بسیج دانشجویی موجب رشد فردی می‌شود مانند شهید احمدی روشن که در دوران دانشجویی مسئولیت امور فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه را به دوش کشیده است.

او با اشاره به ابعاد تهاجم فرهنگی دشمن، بیان کرد: در حال حاضر ماهیت جنگ نرم است و رهبر انقلاب با اشرافی که نسبت به این ماجرا دارند، فرمان جهاد تببین را صادر کردند.

پورمیرزایی با اشاره به اهداف برگزاری دوره نخبه پروری شهید چمران،، گفت: هدف این دوره تلنگری برای درک شرایط و اوضاع فعلی است، زیرا باید بتوان مبانی فکری و اعتقادی را تحکیم بخشید و این مسئله از سر احساس نیاز است.

او اظهار داشت: مسائلی مانند حکومت، حجاب، بی عدالتی و اقتصاد نیز نیاز به فهم دقیق و عمیق انسان از دین دارد.

پورمیرزایی گفت: برگزاری چنین دوره‌هایی به دنبال تربیت نیروی خادم به ملت در ساختار حکومت اسلامی است همچنین هر مسئول جمهوری اسلامی باید با خدمت به امت اسلامی زمینه رشد فردی خود را فراهم کند.

او گفت: وجود ۶۸ هزار دانشجو در ۳۸ دانشگاه استان یزد نقش مهم و انکار ناپذیر تشکل‌های دانشجویی را به خوبی نشان می‌دهد.

پورمیرزایی گفت: طبق سخنان رهبر انقلاب دانشجو باید نقش آفرینی بین المللی داشته باشد و هنوز به جایگاه وو تاثیر شگفت تشکل‌های دانشجویی اهمیت داده نمی‌شود.

او با اشاره به تاریخچه شکل گیری بسیج دانشجو و طلبه، گفت: در آذر ماه سال ۶۷ و چهار ماه پس از پایان جنگ تحمیلی، امام خمینی (ره) فرمان تشکیل بسیج دانشجو و طلبه را صادر کردند، زیرا در این مرحله نظام تثبیت شد و به سمت تشکیل دولت اسلامی حرکت کرد همچنین این کار نیازمند تربیت نیرو‌های نخبه و متعهد در همه زمینه‌ها است.

پورمیرزایی گفت: فضای تشکل‌های دانشجویی فضای عرصه‌های گوناگون، کادرسازی و رشد است که خواهان توجه و همراهی بیش از پیش مسئولان است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.