استاندار همدان:

۲۲ جایگاه عرضه سوخت استان به سامانه کارت سوخت متصل شد/پیشتازی همدان در تزریق واکسن کرونا

استاندار همدان گفت: با رفع مشکل جایگاه‌های سوخت استان اکنون ۲۲ جایگاه عرضه سوخت مایع بنزین و گازوئیل به سامانه کارت سوخت متصل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علیرضا قاسمی فرزاد ، استاندار همدان با اشاره به اینکه  حمله سایبری تا نزدیک نازل‌ها نفوذ کرده و اطلاعات تک تک نازل‌ها را تخریب کرده است,گفت: عملیات رفع مشکل جایگاه‌های سوخت استان از نخستین ساعات حمله سایبری آغاز شد و اکنون ۲۲ جایگاه عرضه سوخت مایع بنزین و گازوئیل به سامانه کارت سوخت و عرضه سوخت دولتی متصل شده است.

او افزود: استان همدان ۹۶ جایگاه عرضه سوخت دارد که اکنون ۷۸ جایگاه آن فعال است و عرضه سوخت گازوئیل و بنزین را انجام می‌دهند.

 استاندار همدان ادامه داد: از نیروی انتظامی تشکر می‌کنیم که در این مدت با استقرار نیرو‌های خود نظم را در جایگاه‌های عرضه ت امین سوخت بر قرار کردند.

قاسمی فرزاد بیان کرد: عملیات برخط کردن نازل‌های سوخت از ساعت ۱۰ صبح دیروز آغاز شد و با اعمال تغییرات نرم افزاری، هر یک از نازل ها، دوباره برنامه ریزی و راه اندازی می‌شود.

او با اشاره به اینکه همه جایگاه‌ها تا فردا به سامانه عرضه سوخت دولتی متصل می‌شوند از مردم استان خواست با حوصله و صبر، نیرو‌های شرکت پخش فرآورده‌های نفتی را در ارائه خدمات بهتر یاری کنند.

پیشتازی همدان در تزریق واکسن کرونا

 استاندار همدان گفت: استان همدان از پیشتازان تزریق واکسن کرونا است و بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار دُز واکسن در این استان تزریق شده است.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه این موضوع موجب مهار ویروس کرونا شده است، اظهار داشت: امیدواریم با مهار این بیماری منحوس، زندگی مردم به چرخه عادی برگردد.

او با تاکید بر اینکه برنامه محوری باید در سرلوحه کار ما قرار گیرد، افزود: برنامه عملیاتی سه ساله توسط استاندار پیشین تدوین شده و سند توسعه و تحول استان برای چهار سال آینده تدوین می‌شود.

استاندار همدان اضافه کرد: تحقق شعار دولت سیزدهم مهمترین اولویت اجرای برنامه‌های ما در استان است.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه کسب رضایت و رفع مشکلات مردم در زمینه اشتغال و تولید از تاکیدات رئیس جمهوری است، ادامه داد: سرمایه گذاری در حوزه تولید از مهمترین سر فصل‌های کاری ما در استان همدان است.

او بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در کنار وظایف خود باید با همه توان در خدمت تولید باشند و سرمایه گذاران را با احترام جذب کنند.

 استاندار همدان با بیان اینکه حرکت به سمت مسیر تولید مشخص بسیار با اهمیت است، اظهار داشت: در کنار تولیدات خوب کشاورزی، در استان با مشکلات آب و خشکسالی مواجه هستیم که باید با تغییر نوع کشت، اجرای کشت‌های گل خانه‌ای و آبیاری نوین مصرف آب در حوزه کشاورزی را مدیریت کنیم.

قاسمی فرزاد گفت: در حوزه کشت‌های گلخانه‌ای ریل گذاری‌های خوبی انجام شده که باید با استفاده از این ظرفیت به اهداف خود برسیم.

او ادامه داد: توجه به مباحث فرهنگی برای ما اهمیت دارد و برخی از هنجار‌های کنونی جامعه نتیجه بی توجهی به مسائل فرهنگی است.

 استاندار همدان افزود: باید با بهره گیری ار همه ظرفیت ها، مکارم اخلاق را در جامعه توسعه دهیم.

او با بیان اینکه مدیران باید با کار جهادی خود را ثابت کنند، اظهار داشت: حضور در جامعه و ارتباط با مردم همراه با رافت و مهربانی باید مورد توجه مسوولان دستگاه‌های اجرایی باشد.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار