اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی شعبه قصرشیرین امروز با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، در مراسمی که امروز پنجشنبه (ششم آبان) در قصرشیرین و با حضور رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه، نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار قصرشیرین و جمعی از تجار و بازرگانان برگزار شد، اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی شعبه قصرشیرین راه‌اندازی شد.

وجود مزیت‌های اقتصادی، تجاری و مرزی در سه شهرستان قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب، بهره‌گیری از ظرفیت منطقه آزاد تجاری قصرشیرین و همچنین تسهیل در امور تجاری از مزایای راه اندازی این اتاق عنوان شده است.

کیوان کاشفی رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: با اخذ مجوز از اتاق بازرگانی ایران خوشبختانه موفق به راه اندازی این شعبه شدیم.

او با اشاره به اینکه قصرشیرین به واسطه ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی که دارد در آینده‌ای نه چندان دور می‌تواند به یکی از قطب‌های اقتصادی استان کرمانشاه تبدیل شود گفت: زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های جهش اقتصادی هم اکنون در قصرشیرین فراهم شده است.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه با بیان اینکه از این پس قصرشیرین باید میزبان سرمایه گذارانی از کشور باشد افزود: بطور قطع اولویت با حضور نیرو‌های بومی استان است.

او با اشاره به رقابتی که بین مناطق آزاد غرب کشور برای جذب سرمایه‌گذار وجود دارد، افزود: باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که شرکت‌های بزرگ و افراد دارای نقدینگی در این منطقه آزاد جذب شوند.

کاشفی افزود: از این پس هر خدماتی که در اتاق بازرگانی ارائه می‌شود از جمله صدور کارت بازرگانی، تمدید کارت، گواهی مبدا و گواهی مقصد در شعبه قصرشیرین ارائه خواهد شد.

گفتنی است :اتاق بازرگانی شعبه قصرشیرین ، علاوه بر این شهرستان، به شهرستان‌های سرپل ذهاب و گیلانغرب نیز خدمات ارائه می‌کند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.