کامرانی‌فر:

طرح ورود بانوان به ورزشگاه به مجلس ارائه شد

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: طرح ورود بانوان به ورزشگاه به مجلس ارائه شد که با تصویب این طرح حضور بانوان در ورزشگاه‌ها آزاد می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حسن کامرانی‌فر دبیر کل فدراسیون فوتبال در نشست با اعضا هیئت فوتبال و مسئولان ورزش و جوانان استان بوشهر ظرفیت استان را برشمرد و با اشاره به استعداد‌های بالقوه فوتبال در این استان اظهار داشت: استان بوشهر یکی استان پیشرو در فوتبال پایه است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال از برگزاری اردو‌های تیم ملی فوتبال در رده‌های پایه در آینده در این استان خبر داد و اضافه کرد: با توجه به زیرساخت مناسب استان بوشهر و فضای ساحلی اردو‌های تیم ملی بانوان و آقایان در رده‌های پایه در آینده در این استان برگزار می‌شود.

کامرانی‌فر با اشاره به مسافرت اعضا  فدراسیون فوتبال به استان‌ها یادآوری کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال برای توسعه هیئت‌های استانی، بوشهر نخستین استانی است که اعضای فدراسیون فوتبال به آن سفر کرده‌اند.

وی با اشاره به حضور بانوان در ورزشگاه‌ها و تدوین طرحی در این زمینه گفت: طرح ورود بانوان به ورزشگاه به مجلس ارائه شد که با تصویب این طرح حضور بانوان در ورزشگاه‌ها آزاد می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۰۶ آبان ۱۴۰۰
برای یک چیز پیش پا افتاده چقدر موضوع را پیچیده می کنند! نیاز به مجلس و شورای نگهبان و تشخیص مصلحت و ... نداره، کار خلاف شرع که نمی خواد بشه! جلوی فساد و دزدی رو بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۰۶ آبان ۱۴۰۰
اگر اجازه هم بدید که خانم ها وارد ورزشگاه بشن و فوتبال تماشا کنند، من که نمی یام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۶ آبان ۱۴۰۰
فکر نکنم اگه بدحجابی و آرایش نکنن و با یه محرم برن ورزشگاه مشکلی پیش بیاد