معاون حقوقی رئیس قوه قضائیه:

بیکاری ۵۰ درصدی جوانان در مسجد سلیمان شایسته نیست

حجت‌الاسلام والمسلمین قدرتی گفت: آمار بالای بیکاری جوانان در شهرستان مسجد سلیمان قابل پذیرش نیست و این مسئله باید بررسی شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین نورالله قدرتی، معاون حقوقی رئیس قوه قضائیه امروز همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به خوزستان به شهرستان مسجد سلیمان رفت و در جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان گفت: قابل پذیرش نیست که این شهرستان با آمار بالای ۴۰ تا ۵۰ درصد بیکاری مواجه باشد.

او با اشاره به منابع غنی موجود در مسجدسلیمان به عنوان اولین شهر نفتی خاورمیانه افزود: این شهرستان با ظرفیت بالایی که دارد شایسته این وضعیت نیست. باید همه ما پای کار بیائیم تا بررسی شود با وجود این همه امکانات و ظرفیت چرا این شهرستان با مشکلات زیادی مواجه است.

معاون حقوقی رئیس قوه قضائیه در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: این بررسی و اقدام قوه قضائیه بسیار مهم و جدی است چرا که مردم نماد عدالت را در قوه قضاییه می‌بیند.

همچنین در این نشست اسکندری رئیس دادگستری مسجدسلیمان اظهارداشت: یکی از معضلات این شهرستان مسئله خودکشی‌ها است و این‌ها در مسجدسلیمان عمدتا به خاطر مشکلات اقتصادی است، زیرا در شهرستان ۴۰ تا ۵۰ درصد بیکار داریم که مشکلات زیادی برای جوانان بوجود آورده است و همین بیکاری باعث شده تا آمار خود کشی‌ها بالا برود.

اسکندری گفت: پارسال ۲۰ مورد خودکشی و امسال تا کنون ۱۷ مورد خودکشی داشتیم که عمدتا از مشکلات اقتصادی بود و حتی آمار طلاق بسیار بالایی داریم.

رئیس دادگستری مسجدسلیمان عنوان کرد: با وجود منابع سرشار نفت و گاز خواهان حمایت کامل وزارت نفت از تیم نفت مسجدسلیمان هستیم که این تیم تنها امید جوانان این شهر است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.