سرپرست معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: پخش تلویزیونی نیاز ورزش بانوان ایرانی است و در صورت بهبود در پخش مسابقات، شاهد توسعه ورزش خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مریم کاظمی پور سرپرست معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان امروز در مراسم تجلیل از بانوان اصفهانی قهرمان در رویداد‌های برون‌مرزی ۱۴۰۰ گفت: عدم پخش تلویزیونی چالش ورزش بانوان است و درصورتی‌که بتوان راهکاری برای انعکاس تصویری هرچه بیشتر فعالیت‌های بانوان یافت پیشرفت ورزش آنان بیش از گذشته میسر خواهد شد.

وی ادامه داد: کمبود حمایت بخش خصوصی دیگر چالش ورزش بانوان در کشور است و درصورتی‌که این بخش بیشتر یاری‌رسان ورزش شود ورزش بانوان به‌طور روزافزونی رونق پیدا خواهد کرد.

سرپرست معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: "ما می‌توانیم" و عدالت محوری ۲ موضوعی است که ما در این نهاد در بخش بانوان دنبال خواهیم کرد و قصد داریم توانمندی دختران وزنان را بیش از قبل به منصه ظهور برسانیم.

کاظمی پور با اشاره به قانون احراز معاونت بانوان در وزارت ورزش و جوانان گفت: این امر باید بتواند مسیری بهتر برای تصمیم سازی و تصمیم‌گیری از سوی بانوان باشد.

وی اظهار داشت: اصفهان مهد بسیاری از رشته‌های گوناگون است که در معرفی مدیران الگو در سطح کشور نیز عملکرد موفقی دارد.

همچنین نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم خاطرنشان کرد: زنان و دختران ایرانی از توانایی‌های بسیاری برخوردارند و در بخش‌های متعددی حتی از مردان نیز پیشی گرفته‌اند.

زهرا شیخی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت بانوان در جایگاه‌ها و سمت‌های مختلف سبب توسعه آن بخش خواهد شد، زیرا زنان ثابت کرده‌اند که عملکردی مطلوب دارند.

مراسم تجلیل از بانوان قهرمان در رویداد‌های برون مرزی امروز با حضور سرپرست معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان، ورزشکاران و داوران در هتل کوثر اصفهان برگزار شد.

حدود ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان‌یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه در استان اصفهان فعالیت دارند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.