فرمانده انتظامی زاهدان از کشف ۶ دستگاه ماینر غیر مجاز و قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود سعادتی  فرمانده انتظامی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در منزلی در زاهدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از تحقیقات و اطمینان از صحت خبر، بلافاصله به محل مذکور اعزام و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از مکان مورد نظر تعداد ۶ دستگاه ماینر قاچاق به همراه ۷ عدد کنترل بُرد دستگاه‌های مذکور راکشف کردند.

سرهنگ سعادتی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این دستگاه‌ها بیش از ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است بیان کرد: دستگاه‌های مذکور توسط پلیس جمع آوری و در این رابطه یک نفر نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در پایان خاطر نشان کرد: شناسایی و دستگیری مجرمان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از مردم عزیز تقاضا می‌شود برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصا امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار