از آغاز فرایند واکسیناسیون کرونا در چهارمحال و بختیاری، تاکنون ۶۰۵ هزار و ۳۱۷ دز واکسن کرونا به گروه‌های هدف تزریق شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: جمعیت استان بیش از ۹۹۷ هزار نفر است و ۳۸ درصد این جمعیت به طور کامل واکسن کرونا را دریافت کردند.

او افزود: از آغاز فرایند واکسیناسیون کرونا در چهارمحال و بختیاری، تاکنون ۶۰۵ هزار و ۳۱۷ دز واکسن کرونا به گروه‌های هدف تزریق شده است.


بیشتر بخوانید


جزایری اضافه کرد: تاکنون ۶۱ درصد از جمعیت استان دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

او اظهار داشت: ۳۸ درصد از جمعیت استان به طور کامل واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و تاکنون ۳۸۴ هزار و ۲۵۰ دز واکسن نوبت دوم در چهارمحال و بختیاری تزریق شده است.

جزایری با اشاره به روند واکسیناسیون کووید ۱۹ دانش آموزان بالای ۱۲ سال، تصریح کرد: ۷۸ درصد دانش آموزان دز اول واکسن را دریافت کرده‌اند.

او گفت: جمعیت دانش آموزان بالای ۱۲ سال استان بیش از ۷۷۳ هزار نفر است و۵۰ درصد از این افراد به طور کامل علیه کرونا واکسینه شدند.

جزایری ادامه داد: بیش از ۲۴۱ هزار دز واکسن نوبت دوم برای تکمیل چرخه واکسیناسیون کووید ۱۹ در چهارمحال و بختیاری نیاز است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار