حجت الاسلام موسوی گفت: امروز حمله‌های دشمن نوین و هوشمند شده و باید دولتمردان با آمادگی دفاعی بیش از پیش در مقابل دشمن عمل کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید کمال موسوی امام جمعه اندیمشک با اشاره به حمله سایبری به سامانه سوخت رسانی کشور گفت: دولتمردان ما بسیار سریع این موضوع را جمع کردند و مردم با بصیرت ما هم با هوشیاری و صبوری به مقابله با این حادثه پرداختند.

او با بیان اینکه در شرایطی که دشمنان برای ضربه به کشور از هر ترفندی استفاده می‌کنند، همدلی جمعی ضروری است، افزود: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهانخوار است.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: در روز ۱۳ آبان و سه دوره تاریخی متفاوت حادثه‌های تاریخی و تاثیرگذار رخ داده است و یکی از این مناسبت‌ها تسخیر لانه جاسوسی و مقر فرماندهی آمریکای جهانخوار و سفارتخانه آن‌ها بود که جنایتشان را از آنجا سازماندهی می‌کردند.

امام جمعه اندیمشک ادامه داد: افشاگری حضرت امام خمینی (ره) در خصوص لایحه کاپیتولاسیون که بسیار تاثیرگذار بود لذا رژیم پهلوی او را در این روز به‌خاطر مقابله با آن تبعید کرد تا صدای عدالت خواهی و ظلم ستیزی امام (ره) را در گلویشان خفه کنند.

این مقام مسئول با اشاره به تاخیر مذاکرات از سوی تیم هسته‌ای، گفت: این تاخیر بی حکمت نبوده و برای ما خوب بود تا آمریکایی‌ها و گروه‌های غربی دست از زیاده‌خواهی بردارند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار