امام جمعه خاش: قطع اینترنت خانگی در خاش تاسف بار است

امام جمعه خاش گفت: قطع مکرر اینترنت خانگی و بوجود آمدن مشکلات برای مردم و مسوولان و اختلال در کار‌های روزمره شهروندان این شهرستان تاسف بار است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه خاش  گفت: افزون بر یکسال است که اینترنت خانگی در مناطق مختلف خاش با مشکلات فراوانی روبرو است و مردم از این شکل گلایه مندند.

وی اظهار داشت: انجام کار‌های اداری، آموزشی، فرهنگی و دینی و مذهبی و تجاری و اقتصادی و ... وابسته به فعال بودن شبکه اینترنت است که متاسفانه از سال گذشته تاکنون شاهد سرعت بسیار پائین و قطع مکرر چندین ساعته آن هستیم.

امام جمعه خاش ادامه داد: از مسوولان شرکت مخابرات استان و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انتظار می‌رود به این مشکل و معضل دامن گیر مردم هر چه سریعتر رسیدگی کنند.

وی بیان کرد: قابل پذیرش نیست که مردم برای اینترنت هزینه کنند و در عمل نیز هیچ گونه استفاده‌ای از آن نبرند.

حجت الاسلام دهقان گفت: در فصل آموزش و درس و تحصیل و در شرایط دشوار و بحرانی کرونایی و در شرایط دورکاری کارمندان ادارات و نهاد‌ها ضرورت دارد به دغدغه مهم شهروندان خاش پاسخ داده شود.

وی افزود: جامعه فرهنگی و هنری و رسانه‌ای و فعالان عرصه خبری در کنار سایر اقشار مختلف مردم از قطع مکرر اینترنت رنج می‌برند و لازم است که مسوولان دست اندرکار با دلسوزی بیشتری به فکر رفع این مشکل باشند.

خاش در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار