رییس جمهور خوزستان را به مقصد تهران ترک کرد

رییس جمهور از مناطق زلزله زده اندیکا بازدید و با جمعی از مردم این منطقه دیدار و خوزستان را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز به همراه محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری و پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در دومین سفر سرزده خود به استان خوزستان به منطفه اندیکا یکی از محروم‌ترین مناطق این استان رفت و در جریان مسایل و مشکلات زلزله‌زدگان قرار گرفت و دستورات لازم را برای رفع مشکلات آنان صادر کرد.

رئیس جمهور با مردم و عشایر منطقه دیدار‌ها و نشست‌های صمیمیانه‌ای داشت و به درخواست‌ها و مطالبات مردم منطقه گوش فرا داد و قول داد که این مطالبات در جلسات هیات دولت مطرح و تا حد امکان مصوباتی تصویب شود.

حجت الاسلام رئیسی قول مساعد داد که تا پیش از آغاز فصل سرما تمام نیاز‌های آن‌ها برطرف و امکانات لازم در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

او گفت: عشایر به عنوان گنجینه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی و نظام است و در روز‌های اخیر، شرایط زندگی مردم در مناطق زلزله زده اندیکا به عنوان یک دغدغه جدی برای من بود و به همین منظور امروز برای بررسی میدانی از شرایط خدمت رسانی در جمع اهالی حضور پیدا کردم.

از ۱۲ تا ۱۷ مهر گذشته، پنج زلزله بزرگ، که بزرگترین آن ۵.۷ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در مرز استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری حوالی چلگرد رخ داد اندیکا را لرزاند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.