معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به اینکه وضعیت واکسیناسیون کرونا مردم شهرستان مطلوب است، گفت : ۸۲ درصد جمعیت شهری سرپل ذهاب واکسن کرونا دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن مرادی معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب گفت : شهرستان سرپل ذهاب بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد که مردم این شهرستان باید نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند.

او با اشاره به اینکه وضعیت واکسیناسیون کرونا مردم شهرستان مطلوب است، گفت : شهرستان سرپل ذهاب هیچ‌گونه مشکلی برای تأمین واکسن ندارد و واکسن به اندازه کافی وارد شهرستان شده است.

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب افزود: تاکنون ۸۲ درصد از جمعیت شهری، ۷۱ درصد جمعیت روستایی،۷۲ درصد جمعیت دانش آموزی و ۵۶ درصد مادران باردار شهرستان سرپل ذهاب در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند.

مرادی افزود: افرادی که موعد دز دوم آن‌ها فرا رسیده و والدین هرچه سریع‌تر فرزندان دانش آموز خود را برای واکسینه شدن در برابر ویروس کرونا به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

او ادامه داد: مادر باردار در شهرستان سرپل ذهاب که واکسن کرونا را دریافت نکرده حتماً برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب گفت: در کنار واکسیناسیون کرونا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک بهداشتی همچنان یک ضرورت مهم است.

 ۱۶۹ نفر به علت ابتلا به ویروس کرونا جانباختند

فرماندار شهرستان هرسین از جانباختن ۱۶۹ نفر به علت ابتلا به ویروس کرونا از ابتدای شیوع این بیماری در هرسین خبر داد.

عبادالله کنجوریان افزود: بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شهرستان هرسین در وضعیت نارنجی شیوه ویروس کرونا قرار دارد.

او با اشاره به وضعیت واکسیناسیون کرونا در شهرستان هرسین، افزود: واکسن کرونا به اندازه کافی در شهرستان هرسین وجود دارد و از افرادی که تاکنون برای تزریق واکسن اقدام نکرده‌اند درخواست داریم هرچه سریع‌تر برای تزریق واکسن به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

فرماندار شهرستان هرسین افزود: تاکنون در مجموع ۷۵ هزار دز واکسن کرونا در شهرستان هرسین تزریق شده که ۴۵ هزار و ۹۸۷ نفر مربوط به نوبت اول و ۲۸ هزار و ۹۷۸ مورد هم مربوط به نوبت دوم بوده است.

کنجوریان ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز ۲ هزار و ۵۲۶ نفر در بیمارستان شهدای هرسین بستری شده‌اند که ۱۶۹ نفر از آنان به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

او با اشاره به تعداد موارد بستری در بیمارستان هرسین، گفت: در حال حاضر ۲۴ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان شهرستان هرسین بستری هستند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.