سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهر از آماده باش کامل نیروهای معاونت خدمات شهری این شهر برای مواجهه با بارش برف و باران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  گوزلی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهر گفت: با توجه به در پیش رو بودن فصل زمستان و احتمال بارش نزولات آسمانی، معاونت خدمات شهری شهرداری اهر با توجه به تاکیدات سرپرست محترم شهرداری اقدام به آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات برف‌ روبی و نمک پاشی نموده است تا در مواقع بارندگی و بحران بتواند با تمامی قوا اقدام به ‌موقع در جهت برف روبی ، نمک پاشی و تسهیل در رفت و آمد عمومی شهروندان محترم نماید.

او افزود: در این راستا و در جهت کاهش خسارات احتمالی و جلوگیری از بروز سوانح، معاونت خدمات شهری شهرداری اهر قبل از وقوع بارش‌ها اقدام به شاخه ‌زنی و هرس درختان معابر و پارک‌ های سطح شهر نموده است.

گوزلی گفت: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مدیریت بحران شهرداری اهر و برنامه‌ ریزی‌های لازم امید داریم با بهره ‌گیری از ظرفیت تمامی تجهیزات و ماشین آلات و همچنین ایجاد تعامل دوسویه با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهر و بسیج تمامی پرسنل خدوم این معاونت بتوانیم خدمات ارزنده و در شان مردم شریف شهر اهر ارائه نماییم. 

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.