حمیدی بر کرسی شهرداری بجنورد نشست

در آئینی با حضور مسئولان استانی جواد حمیدی به عنوان شهردار جدید بجنورد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  حجت الاسلام و المسلمین نوری نماینده  ولی فقیه در خراسان شمالی  در مراسم معارفه شهردار بجنورد گفت: اخلاص در عمل همراه پیشرفت شهر بجنورد، با مشارکت مردم و مسئولان و رسانه هابا کار شبانه روزی و پیگیری مشکلات و مطالبات مردم باید اولویت کاری شهردار جدید باشد و برای تحقق آن، بهره بردن از اردو‌های جهادی و از بین بردن بستر‌های فساد لازم است.

استاندار خراسان شمالی هم در این مراسم گفت: ساختن شهر نیاز به مشارکت مردم، برنامه ریزی دقیق مسئولان و نظارت و نقد منصفانه رسانه‌ها دارد.


بیشتر بخوانید


محمد علی شجاعی با اشاره به ظرفیت‌های بالای نیرو‌های جهادی، بخش خصوصی و همچنین اهمیت بالا بردن علمِ روز شهرسازی متناسب با نیاز‌های شهری افزود: مردم باید هر روز شاهد پیشرفت شهر باشند.

وحیدی و پاکمهر نمایندگان مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم هم از شهردار جدید خواستند به نقاط کمتر برخوردار شهر، توجه ویژه و با بهره گیری از ظرفیت رسانه ها، مطالبات مردم پیگیری شود.

حمیدی، شهردار بجنورد هم در این آیین گفت: به دنبال پویایی و انسجام و ایجاد همبستگی در شهرداری هستم.

وی افزود: پنج محور کاری ام عبارتند از: شهر پاک و سبک زندگی شهری ،تولید ثروت و ایجاد در آمد پایدار ،هوشمندسازی و شفافیت در مجموعه شهری، توجه به نیروی انسانی و استفاده از نیرو‌های کاردان ،سرمایه گذاری در شهر.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.