مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: در حال حاضر از ۳۰۰ جایگاه سوخت استان اصفهان که وارد مدار شده اند در ۱۲۰ جایگاه امکان سوخت گیری با بنزین سهمیه ۱۵۰۰ تومانی وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسین صادقیان مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان درباره آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت استان اصفهان گفت: در حال حاضر از ۳۳۰ جایگاه سوخت استان ۳۰۰ جایگاه در مدار قرار دارند که با نرخ ۳ هزار تومانی بنزین را عرضه می‌کنند.

وی افزود: از ۳۰۰ جایگاهی که در مدار است حدود ۱۲۰ جایگاه استان متصل به سامانه سراسری سوخت کشور شده‌اند که امکان سوخت گیری بنزین با قیمت ۱۵۰۰ تومان را هم دارند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: پراکندگی جایگاه‌هایی که به سامانه سراسری سوخت در استان اصفهان متصل شده‌اند به نحوی است که اکنون هیچ شهرستانی جایگاه سوخت بدون بنزین دولتی ندارد.

وی افزود: در حال حاضر بقیه جایگاه‌های استان در نوبت برای اتصال به سامانه سراسری توزیع سوخت هستند.

صادقیان درباره طولانی شدن پروسه اتصال جایگاه‌های سوخت به سامانه سراسری، توضیح داد: با توجه به خروج جایگاه‌ها از مدار در روز سه شنبه در حال حاضر یک جایگاه باید همانند یک بچه که متولد می‌شود، دوباره احصا شود، بنابراین اطلاعات جایگاه‌ها به صورت یکپارچه به تهران ارسال می‌شود و در نوبت برای اتصال به شبکه سراسری قرار می‌گیرند.

وی پیش بینی کرد: تا پایان امشب ۲۰۰ جایگاه سوخت استان اصفهان به شبکه سراسری سوخت کشور متصل خواهند شد و امکان توزیع بنزین دولتی را پیدا می‌کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان با تاکید بر اینکه خوشبختانه هیچ کمبودی بابت توزیع بنزین نداریم، گفت: ۳۰ جایگاهی که هنوز وارد مدار نشده و توزیع بنزین ندارند، درگیر برخی مسائل فنی هستند.


منبع:ایسنا

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار