مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آماده باش این جمعیت برای شروع فصل بارندگی در سراسر استان خبر داد و گفت : ۱۲۵۰ نیروی هلال احمر در آماده‌باش هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به شروع فصل بارندگی و سرما، گفت : ۱۲۵۰ نفر نیروی هلال احمر کرمانشاه با تمام امکانات و تجهیزات در آمادگی کامل هستند.

او با بیان اینکه ۱۵ شعبه هلال احمر در سطح شهرستان‌های استان فعال است، گفت : در هریک از این شعب دو تیم عملیاتی برای ارائه خدمات در حوادث شهری از جمله آبگرفتگی وسیلاب آماده هستند تا در صورت نیاز به کمک سایر دستگاه‌ها مانند شهردای، آتشنشانی و آب و فاضلاب بیایند.

 معتمدی افزود: در این پایگاه‌ها انواع تجهیزات مانند موتور آب و کفش کش فراهم است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آماده‌باش ۱۶ پایگاه ثابت جاده‌ای، یک پایگاه امداد هوایی، پایگاه‌های امداد کوهستان، تیم‌های واکنش سریع و سگ‌های تجسس خبر داد و افزود: دو پایگاه موقت جاده‌ای نیز برای ایام بارندگی و فصل سرما پای کار خواهد بود.

او ادامه داد: تمام تجهیزات پایگاه‌های جاده‌ای مانند امکانات و ست‌های نجات، تجهیزات رهاسازی مصدوم و ... نیز آماده شده و اگر تعمیراتی نیاز بوده برای آن‌ها انجام شده است.

معتمدی با بیان اینکه در پایگاه‌های ثابت و موقت جاده‌ای امکان اسکان اضطراری افراد در راه مانده نیز فراهم است، گفت: اسکان اضطراری با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی انجام خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلا احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح زمستانی امداد و نجات هلال احمر از ۲۰ آذر آغاز می‌شود، گفت: تا پیش از این طرح برای فصل بارندگی در آمادگی کامل هستیم .

منبع ایسنا

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.