ماموران جنگلبانی هند جان یک مادر و فرزندش را که در پایین آبشار گرفتار شده بودند نجات دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه نفسگیر نجات یک مادر و کودک هندوستانی در محل یکی از آبشار‌های این کشور را به تصویر می‌کشد. این زن و فرزندش که پس از پایین رفتن از یک آبشار به شکلی خطرناک در مقابل جریان آب خروشان یک آبشار قرار گرفته و جانشان در معرض خطر بود نجات یافتند. این اتفاق روز یکشنبه در منطقه آتور واقع در ایالت تامیل نادو هند رخ داد.

در ویدئویی که توسط شاهدان محلی تهیه شده مشاهده می‌شود دو مامور جنگلبانی هند با ایجاد زنجیره انسانی موفق به نجات جان این زن و فرزندش می‌شوند. این ویدئو نشان می‌دهد این دو مامور با به خطر انداختن جان خود موفق می‌شوند این زن و کودک را از پایین آبشار و از مقابل جریان خروشان آب به بالای صخره منتقل کنند.


بیشتر بخوانید


بنا به گزارش رسانه‌های محلی ظاهرا این زن به همراه نوزادش روی یک صخره در پایین آبشار ایستاده بودند که بر اثر افزایش ناگهانی شدت جریان آب گرفتار شدند. بارندگی شدید در منطقه بالادست آبشار موجب شدت جریان آب و بالا آمدن سریع آب شده بود. با این حال این دو مامور با کمک یکدیگر این زن و فرزندش را به شکلی امن به بالای آبشار منتقل کردند.

در ویدئوی منتشر شده افراد محلی و شاهدان عینی که از نجات این زن و فرزندش شادمان هستند در حال هلهله و شادی دیده می‌شوند. انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری فداکاری این دو مامور جنگلبانی در نجات این زن و فرزندش را مورد تمجید قرار دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۲:۳۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
ولی متاسفانه دو نفر از ناجیان این مادر و کودک در آخر فیلم دیده می شود که در آبهای خروشان سیل آسای آبشار شدید و کشنده سقوط می کنند و آبهای خروشان شدید این دو را با خود می برند حالا بگویید بر سر این دو نفر ناجی چه آمد غرق و کشته شدند یا زنده ماندند ؟!!! .