۸۰ درصد روستاهای سخت گذر کهگیلویه و بویراحمد نفت سفید دریافت کردند

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در منطقه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مانعی برای ارسال نفت سفید به روستا‌ها و مناطق عشایری سخت گذر وجود ندارد، گفت: ارسال نفت به ۸۰ درصد روستا‌های این استان انجام شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سالار خشاِئی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت پخش فرآوده‌های نفتی بر اساس روال هر ساله به منظور ذخیره سازی نفت مورد نیاز عشایر و روستاییان از ابتدای شهریورماه اقدام به توزیع و ارسال نفت کرده است.

وی با تاکید بر اینکه سوخت براساس کارت سرپرست خانوار‌ها توزیع می‌شود اظهار داشت: تا امروز مشکلی در خصوص توزیع نفت سفید مورد نیاز مناطق عشایری و روستایی استان مشاهده نشده است.

خشائی پیرامون ذخیره فراورده‌های نفتی و همچنین نحوه ارسال آن به روستا‌ها توضیحاتی ارایه کرد و گفت: در روستا‌های سخت گذر این سوخت رسانی به روز است و روستاییان و ساکنان مناطق عشایری در صورت نیازمندی به سوخت مازاد می‌توانند اعلام کنند تا درصورتی که توان خرید داشته باشند یا به صورت اعتباری و از طریق ادارات متولی به سازمان تعاون روستایی و امور عشایر مراجعه کنند.

کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران بیش از ۷۱۳ هزار نفر جمعیت دارد که حدود نیمی از این جمعیت در روستا‌ها و مناطق سخت گذر عشایری زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: وزارت نیرو ، نفت خام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.