مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو:

نخستین ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک کشور در زنجان تولید شد

ظهیری از تولید نخستین ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک کشور در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، ظهیری مدیرعامل شرکت ایران ترانسفو از تولید نخستین ترانسفورماتور تغذیه کوره قوس الکتریک در کشور با مشخصات ۵۵ MVA ۲۰/۰.۸۳ KV EAF خبر داد.

او  افزود: ترانسفورماتور‌های تغذیه قوس الکتریک (EAF Transformers) به دلیل حساسیت کاربرد آن‌ها و دارا بودن سطح جریان بسیار بالا از پیچیده‌ترین و پرکاربردترین تجهیزات الکتریکی مورد استفاده در صنعت فولاد است.

مدیرعامل شرکت ایران ترانسفو با اشاره به اینکه تولید این نوع ترانسفورماتور یکی از قول‌هایی بود که پارسال در ارتباط تصویری با مقام معظم رهبری به ایشان داده شده بود، گفت: این گام بلند مهندسان گروه صنعتی ایران‌ترانسفو مسرت‌بخش است؛ چراکه با تلاش متخصصان توانمند و پرسنل سختکوش توانستیم به وعده خود در کوتاهترین زمان ممکن جامه عمل پوشانده و در محضر رهبر معظم انقلاب روسفید باشیم.

ظهیری ادامه داد: این ترانسفورماتور به سفارش شرکت فولاد اسفراین تولید شده است.

این نوع ترانسفورماتورها، همواره از شرکت‌های اروپایی و چینی تامین می‌شده است؛ شرکت ایران ترانسفو با تولید این ترانسفورماتور، گام بلندی در خودکفایی و قطع وابستگی در تامین این نوع از ترانسفورماتور‌ها برداشته و موجب جلوگیری از خروج میلیون‌ها دلار ارز شده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.