رئیس سازمان جهاد کشاوری استان کرمانشاه، قیمت مصوب مرغ در استان را ۳۱ هزار تومان اعلام کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نوربخش حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاوری استان کرمانشاه قیمت ۳۱ هزار تومانی برای عرضه هر کیلوگرم مرغ در استان را قانونی عنوان کرد و گفت : این نرخ در پی اعلام مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام در یک برنامه تلویزیونی که به منزله ابلاغ رسمی است، اعمال شده است.

او با بیان اینکه هم اکنون قیمت مرغ در سراسر کشور برای مصرف کنندگان به ازای هر کیلوگرم ۳۱ هزار تومان است، گفت : در استان‌های همجوار هم مرغ به همین نرخ عرضه می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه قیمت ۳۱ هزار تومانی برای عرضه هر کیلوگرم مرغ را منطقی عنوان کرد و افزود: با توجه به افزایش هزینه‌های صنعت مرغداری شامل هزینه نهاده‌های مورد نیاز مرغداران و نیز افزایش قیمت دارو‌ها و واکسن‌ها این نرخ از نظر تولیدکنندگان منطقی است.

حاتمی اشاره‌ای هم به پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای تامین مرغ مورد نیاز استان در ماه‌های آتی داشت و افزود: با جوجه ریزی‌های خوب صورت گرفته در واحد‌های پرورش مرغ استان بعید است کمبودی در زمینه تامین مرغ در استان داشته باشیم.

او ادامه داد: اگر هم احیانا کسری برای تامین مرغ مورد نیاز استان داشته باشیم، آن را از طریق عرضه مرغ منجمد جبران خواهیم کرد.

او گفت: پیش از این قیمت هر کیلو مرغ در استان ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان بود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.